خبرگزاری کار ایران

نیویورک تایمز:

خرابکاری در خطوط «نورد استریم» اراده اروپا برای کمک به اوکراین را سست می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۷۸۶

نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که خرابکاری در خطوط لوله نورد استریم اراده اروپایی ها برای کمک به اوکراین را سست می‌ند.

به گزارش ایلنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که حادثه خرابکاری و نشت خطوط لوله گاز «نورد استریم»، اراده اروپایی‌ها برای کمک به اوکراین را تهدید می کند.

«ماتیاس کوینت»، استاد جامعه‌شناسی در دانشگاه علوم کاربردی «ماگدبورگ»، در گفت‌و‌گو با نیویورک تایمز گفت که وضعیت خطوط لوله گاز سطح نگرانی را در میان ساکنان آلمان افزایش داده است که این موضوع می‌تواند منجر به ایجاد شکاف در موضوع حمایت از کی‌یف شود.

وی افزود:‌ «در بین برخی اقشار جامعه (آلمان)، این عقیده وجود دارد که ما رفاه خود را برای عملیات نظامی در اوکراین قربانی می‌کنیم. مردم تحریم‌ها علیه روسیه را به دلیل افزایش قیمت انرژی سرزنش می‌کنند. آن‌ها حتی از همبستگی با پناهندگان اوکراینی ناراضی هستند».

نیویورک تایمز به دیدگاه مقام‌ها و تحلیلگران ناشناس استناد می‌کند که معتقدند حادثه خرابکاری می‌تواند حمایت از اقدامات محدود‌کننده علیه مسکو را کاهش دهد.

اعتراض ها به قیمت بالای انرژی و تحریم‌ها علیه روسیه که بسیاری آن را عامل مشکلات اقتصادی کنونی در سراسر اروپا می‌دانند، رو به افزایش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز