خبرگزاری کار ایران

جو بایدن:

واشنگتن هرگز نتایج همه‌پرسی در شرق اوکراین را به رسمیت نمی‌شناسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۵۰۳

رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به همه‌پرسی اخیر در مناطق شرقی اوکراین، گفت که واشنگتن هرگز و تحت هیچ شرایطی نتایج این همه‌پرسی را به رسمیت نمی‌شناسد.

به گزارش ایلنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به همه‌پرسی اخیر در مناطق شرقی اوکراین، گفت که واشنگتن هرگز و تحت هیچ شرایطی نتایج این همه‌پرسی را به رسمیت نمی‌شناسد.

وی افزود که در صورت انضمام مناطق شرقی و جنوبی اوکراین به خاک روسیه، واشنگتن اقدام به اعمال تحریم‌های جدیدی این مسکو خواهد کرد.

بایدن با جعلی خواندن این همه‌پرسی، گفت که نتایج آن در مسکو تولید شده است.

رئیس‌جمهوری روسیه همچنین حمله روسیه به اوکراین را در راستای جاه‌طلبی‌های امپریالیستی، نقض آشکار و فاحش منشور سازمان ملل و اصول اساسی حاکمیت و تمامیت ارضی خواند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرده است که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه روز جمعه فرمان الحاق سرزمین‌های جدید به خاک این کشور را امضا می‌کند.

وی افزود که پوتین همچنین قرار است با سران «مناطق آزاد شده» دیدار کند.

به گفته پسکوف، پوتین قرار است در این‌باره یک سخنرانی مهم ایراد کند.

مراسم امضای این فرمان قرار است در یکی از تالارهای بزرگ کاخ کرملین برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز