خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

پیش از سفر گروسی به ایران، درباره گام‌های بعدی تصمیمی نمی‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۰۰۴

یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران، گفت که کشورش پیش از این سفر تصمیمی درباره گام‌های بعدی اتخاذ نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران، گفت که کشورش پیش از این سفر تصمیمی درباره گام‌های بعدی اتخاذ نخواهد کرد. 

وی در گفت‌وگو با شبکه خبری «العربیه» گفت: «می‌دانیم که رافائل گروسی برای نشست‌های سطح بالا در این آخر هفته در تهران خواهد بود و منتظر نتایج این گفت‌وگوها وهمچنین صدور گزارش او درباره موضوعات مرتبط با «ان‌پی‌تی» هستیم».

این مقام وزارت خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس افزود: «به‌شدت نگران عدم همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و همچنین تشدید تنش‌های هسته‌ای تحریک‌آمیز این کشور هستیم که هیچ هدف غیرنظامی مشروعی ندارد. ما به حمایت از تلاش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه می‌دهیم و از ایران می‌خواهیم که به طور کامل به تعهدات بین‌المللی الزام‌آور حقوقی خود تحت توافقنامه پادمان جامع خود با آژانس عمل کند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز