خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به قایق‌های فلسطینیان در جنوب غزه/ مخالفت خواهر رهبر کره‌شمالی با پیشنهاد همسایه جنوبی مبنی بر کمک اقتصادی به پیونگ‌یانگ/ وقوع چند انفجار در نزدیکی پایگاه هوایی روسیه در کریمه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۷۴۵

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به قایق‌های فلسطینیان در جنوب غزه، مخالفت خواهر رهبر کره‌شمالی با پیشنهاد همسایه جنوبی مبنی بر کمک اقتصادی به پیونگ‌یانگ و وقوع چند انفجار در نزدیکی پایگاه هوایی روسیه در کریمه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سفیر ایران با پادشاه، نخست وزیر و وزیر امور خارجه"لسوتو "دیدار و رایزنی کرد.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس کمیته فرعی امور خاورمیانه و شمال آفریقا مجلس نمایندگان آمریکا و سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی گفت‌وگو کرده و موضع این رژیم در خصوص متن پیشنهادی اروپا برای احیای برجام را به آنها اعلام کرد.

-  برخی منابع از وقوع چند انفجار در منطقه‌ای در نزدیکی فرودگاه نظامی روسیه در شبه‌جزیره کریمه خبر دادند.

- سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیداهو و عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا طی پیامی توئیتری از سیاست‌های دولت آمریکا در قبال ایران انتقاد کرد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به گزارش نشریه اکسیوس گفت که واشنگتن و تل‌آویو بر سر برنامه هسته‌ای ایران اختلاف تاکتیکی دارند اما موضع دو طرف مبنی بر لزوم ممانعت از دستیابی تهران به سلاح هسته‌ای، همسو است.

- چندین فروند قایق موتوری ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه به سوی چند قایق موتوری فلسطینی در جنوب نوار غزه آتش گشودند.

- خواهر بانفوذ رهبر کره‌شمالی بامداد امروز -جمعه- به وقت محلی، پیشنهاد رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی مبنی کمک اقتصادی به پیونگ‌یانگ در ازای خلع سلاح هسته‌ای را رد کرد و آن را «ساده‌لوحانه و گستاخانه» خواند.


 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز