خبرگزاری کار ایران

نوام چامسکی:

هدف نهایی آمریکا از بازی در مقابل روسیه آسیب رساندن به این کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۸۴۷

فیلسوف برجسته آمریکایی تاکید کرد که هدف نهایی آمریکا در بازی مقابل روسیه آسیب رساندن به این کشور است.

 به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «نوام چامسکی»، فیلسوف برجسته آمریکایی اعلام کرد که ایالات متحده قاطعانه مصمم است به آسیب رساندن به روسیه ادامه دهد.

این متفکر مشهور آمریکایی گفت: «آن‌ها در آمریکا مصمم به ادامه آسیب رساندن به روسیه هستند.»

وی با اشاره به اینکه آمریکا به همراه ناتو از سال ۲۰۱۴ روند مسلح‌سازی اوکراین، انجام رزمایش‌های مشترک و برداشتن گام‌هایی برای ادغام این کشور در ناتو را آغاز کرد، در همین راستا تاکید کرد: «البته همه این اقدامات به طور عمدی و با هدف تحریک انجام شده است».

چامسکی معتقد است که این روند پس از انتخاب «جو بایدن» به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده تسریع شد، به گونه‌ای که وزارت خارجه این کشور اذعان کرد که واشنگتن پیش از شروع عملیات ویژه روسیه برای خلع سلاح و از بین بردن نازیسم در اوکراین، از گفت‌و‌گو درباره نگرانی‌های امنیتی روسیه خودداری کرد.

وی گفت: «آمریکا در حال انجام یک بازی است که در آن جان اوکراینی‌ها و حتی وجود تمدن در خطر است صرفا برای اینکه روسیه تضعیف شود و اطمنیان حاصل شود که این کشور به اندازه کافی آسیب دیده است. این کار هیچ اساس اخلاقی ندارد». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز