خبرگزاری کار ایران

مجری فاکس نیوز:

آمریکا توان حفاظت از نظم جهانی را از دست داده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۳۵۸

مجری شبکه فاکس نیوز تاکید کرد که آمریکا توانایی خود را برای حفاظت از نظم جهانی از دست داده است.

به گزارش ایلنا، «جسی واترز»، مجری شبکه فاکس نیوز با اشاره به اینکه ایالات متحده توانایی خود را برای محافظت از نظم جهانی از دست داده است، گفت که جهان مدرن به دلایل اقتصادی فرو خواهد پاشید.

وی افزود: «ما اکنون از کمبود منابع غذایی و انرژی صحبت می‌کنیم و این روند از قبل آغاز شده است».

مجری فاکس نیوز به بحران غذایی که در پرو و ​​سریلانکا رخ داد اشاره و تاکید کرد که هر کشوری می‌تواند نمونه بعدی در این مورد  باشد.

وی خاطرنشان کرد که ایالات متحده مسئول عملکرد نظام جهانی و حفاظت از حمل و نقل دریایی است، اما اکنون این توانایی را از دست داده است.

«پیتر زیهان»، نویسنده کتاب «پایان جهان تنها آغاز است»، نیز تاکید کرد که ایالات متحده اراده خود را برای ادامه مسیر قبلی از دست داده است.

وی گفت: «ما تمام توان قبلی خود را مصرف کرده‌ایم. ما ۱۴ ناو هواپیمابر فعال داریم، بسیاری از آن‌ها در راه است و همین برای نابودی یک کشور کافی است اما حدود ۸۰۰ ناوشکن برای گشت‌زنی در اقیانوس‌های جهان برای حفاظت از تجارت دریایی مورد نیاز است و ما فقط ۷۰ مورد از آن‌ها را در اختیار داریم».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز