خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ثبت ۱۳۲ مورد نقض آتش‌بس در یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی/ لغو نخستین پرواز اخراج پناهجویان از بریتانیا به رواندا/ پرداخت بدهی‌های گازی و معوقه عراق به ایران طی ۲ روز آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۰۴۷

ثبت ۱۳۲ مورد نقض آتش‌بس در یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی، لغو نخستین پرواز اخراج پناهجویان از بریتانیا به رواندا و پرداخت بدهی‌های گازی و معوقه عراق به ایران طی ۲ روز آینده از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی وزارت برق عراق امروز -سه‌شنبه- از پرداخت بدهی‌های گازی و معوقه این کشور به ایران طی دو روز آینده خبر داد.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در آستانه سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به منطقه، خواستار تقویت نظامی کشورهای عربی منطقه و اسرائیل به رهبری آمریکا شده است.

- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگو با شبکه خبری «العربیه» مدعی شد که مذاکرات با ایران برای احیای توافق هسته‌ای به بن‌بست رسیده است.

- سخنگوی وزارت خارجه فرانسه مدعی شد که ایران از فرصت دیپلماتیک موجود برای دستیابی به توافق بر سر برنامه هسته‌ای خود استفاده نکرد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار برخی فرافکنی‌ها، مدعی شد که اگر ایران تصمیم به احیای برجام نگیرد، ممکن است این فرصت برای همیشه از دست برود.

- شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه دزدی‌های دریایی خود، یک کشتی دیگر حامل سوخت یمن را توقیف کرده است.

- در پی دستور دادگاه حقوق بشر اروپا، پروازی که قرار بود روز گذشته -سه‌شنبه- پناهجویان اخراجی را از بریتانیا به رواندا ببرد، در لحظه آخر لغو شد.

- ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۲ بار آتش‌بس اعلام‌شده در یمن توسط سازمان ملل متحد را نقض کرد.

- دبیرکل ناتو گفت که اوکراین برای مقابله با روسیه به تسلیحات سنگین بیشتری نیاز دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز