خبرگزاری کار ایران

دیدار مالی با فرمانده تروریست‌های سنتکام درباره آخرین تحولات مربوط به احیای برجام

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۸۹۰

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با فرمانده تروریست‌های سنتکام درباره آخرین تحولات مربوط به احیای برجام دیدار کرده است.

به گزارش ایلنا، «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با «مایکل کوریلا» فرمانده تروریست‌های سنتکام درباره آخرین تحولات مربوط به احیای برجام دیدار کرده است.

مالی در توئیتی مدعی شد که محوریت این دیدار که در «تامپا» انجام شد، گفت‌و‌گو «درباره تلاش‌های دیپلماتیکی است که هم‌زمان با اقدام‌های آمریکا برای مقابله، مهار و بازدارندگی تهدید‌های ایران علیه آمریکا و متحدانش صورت می‌گیرد».

این دیدار در حالی انجام می‌شود که کشورهای آمریکا، فرانسه، بریتانیا و آلمان در ادامه مواضع ضد ایرانی خود، با ارائه پیش‌نویس قطعنامه‌ای برای نشست آینده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، خواستار پاسخگویی فوری ایران و همکاری هم جانبه تهران با آژانس شدند.

به گزارش رویترز، این قطعنامه از ایران می‌خواهد «تا نسبت به انجام تعهدات قانونی خود، فورا اقدام کرده و پیشنهاد مدیرکل آژانس برای همکاری بیشتر با هدف شفاف‌سازی و حل و فصل همه مسائل باقی‌مانده پادمانی را بپذیرد.»

بر اساس این گزارش، متن این پیش‌نویس به تمام کشورهای عضو آژانس ارسال شده است.

در نشست فصلی پیشین شورای حکام آژانس، آمریکا و شرکای غربی این کشور، از ارائه پیش‌نویس قطعنامه علیه ایران خودداری کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز