خبرگزاری کار ایران

سفیر روسیه:

دو ماه است با هیچ یک از مقامات وزارت خارجه آمریکا دیداری نداشته ام

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۹۴۶

سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد که از دو ماه پیش با هیچ یک از مقامات وزارت خارجه آمریکا ملاقاتی نداشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در واشنگتن فاش کرد که از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در ۲۴ فوریه، فرصتی برای دیدار با مقامات وزارت خارجه آمریکا نداشته است.

آنتونوف گفت که نامه‌هایش به وزارت خارجه آمریکا به دست افراد مورد نظر نمی‌رسد و دولت آمریکا پیشنهادهای روسیه را در خصوص فعالیت هیئت های دیپلماتیک بررسی نمی‌کند.

سفیر روسیه هشدار داد که خروج احتمالی گروهی از دیپلمات‌های کشورش از ایالات متحده در پایان ماه ژوئن پیامدهای جدی برای فعالیت هیئت دیپلماتیک روسیه در این کشور خواهد داشت.

آنتونوف با بیان اینکه اقدام آمریکا به مسدود کردن حساب‌های بانکی نهادهای دیپلماتیک روسیه چیزی غیر از سرقت نیست، تاکید کرد که واشنگتن قصد ندارد اموال دیپلماتیکی را که در گذشته از روسیه مصادره کرده است، بازگرداند. 

وی همچنین تصریح کرد که سرویس مخفی ایالات متحده در تماس نزدیک با سفارت روسیه است و با توجه به تحریکات و تهدیدهای موجود علیه سفارت در زمینه حوادث اوکراین به تضمین امنیت دیپلمات‌های روسیه کمک می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز