خبرگزاری کار ایران

سفیر روسیه در واشنگتن:

حقوق بشر دستاویز سیاسی آمریکا علیه کشورهای دیگر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۲۰۴

سفیر روسیه در واشنگتن، آمریکا را به سوء استفاده از موضوع حقوق بشر برای بی اعتبار کردن سیاسی کشورهایی که دوست ندارد، متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در ایالات متحده در واکنش به بیانیه وزارت خارجه آمریکا در متهم کردن مقام‌های روس به نقض حقوق بشر تاکید کرد که واشنگتن از موضوع حقوق بشر برای بی‌اعتبار کردن سیستم‌های سیاسی کشورهایی که دوست ندارد، سوء استفاده می‌کند.

آنتونوف شامگاه گذشته- سه‌شنبه در کانال تلگرام نوشت که بهتر است واشنگتن قبل از محکوم کردن سایر کشورها به نقض حقوق و آزادی‌های بشر به حل مشکلات خود بپردازد.  

وی نوشت: «نژادپرستی، اسلام‌هراسی و دیگر جلوه‌های تعصب در آمریکا در حال افزایش است و مظاهر نفرت از روس‌ها هنوز در مقیاس بی‌سابقه‌ای وجود دارد».

آنتونوف ادامه داد: «واضح است که بیانیه‌های تبلیغاتی وزارت خارجه آمریکا با هدف بی‌اعتبار کردن نظام سیاسی کشورهایی که مورد رضایت او نیستند و همچنین به دست آوردن بهانه‌ای برای دخالت در امور داخلی آنها منتشر می‌شوند».

سفیر آمریکا همچنین با اشاره به سیاست‌های غیرانسانی مقامات آمریکایی در قبال مهاجران و سکوت  در قبال شکنجه و رفتار غیرانسانی با زندانیان گوانتانامو تاکید کرد که از عدم حمایت آمریکا از قطعنامه سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه نازیسم متعجب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز