خبرگزاری کار ایران

هشدار آمریکا نسبت به دستگیری اتباع این کشور در اوکراین توسط روس‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۹۰۷

وزارت خارجه آمریکا شامگاه گذشته -سه‌شنبه- به اتباع این کشور در اوکراین نسبت به امکان دستگیری توسط نیروهای روس هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز، وزارت خارجه آمریکا شامگاه گذشته -سه‌شنبه- به اتباع این کشور در اوکراین هشدار داد که ممکن است توسط نیروهای روس دستگیر شوند.

وزارت امور خارجه آمریکا توصیه‌های جدیدی را برای آمریکایی‌ها جهت سفر به اوکراین صادر کرد و به آنها هشدار داد که ممکن است توسط مقام‌های امنیتی دولت روسیه دستگیر شوند.

در این دستور العمل آمده است که شهروندان آمریکایی نباید به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین سفر کنند و از آنها خواسته شده است که در صورت امکان از مسیرهای زمینی موجود فورا آنجا را ترک کنند.

همچنین تاکید شده است که اتباع آمریکا باید با دقت اطلاعیه‌های رسمی این کشور و رسانه‌های داخلی و بین‌المللی را دنبال کنند تا اطلاعاتی در مورد تغییر شرایط امنیتی و هشدارها برای یافتن مکانی امن کسب کنند.

وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه افزوده است که گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد شهروندان آمریکایی زمانی که از مناطق اشغال‌شده توسط مسکو در اوکراین به روسیه یا بلاروس منتقل شدند، توسط ارتش روسیه تحت تعقیب و بازداشت قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز