خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ورود جنگنده‌های اف-۲۲ آمریکا به امارات/ گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه اوکراین و ترکیه/ هشدار رئیس‌جمهوری آمریکا با همتای روس خود درباره حمله به اوکراین

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۸۳۰

ورود جنگنده‌های اف-۲۲ آمریکا به امارات، گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه اوکراین و ترکیه و هشدار رئیس‌جمهوری آمریکا با همتای روس خود درباره حمله به اوکراین از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهوری آمریکا و همتای روس وی درباره اوکراین به پایان رسید.

- جلسه هیات‌های ایران و اتحادیه اروپا در جریان مذاکرات برای لغو تحریم‌ها برگزار شد.

- یک مقام کاخ سفید با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهوری آمریکا با همتای روس خود، گفت که وی هشدار داده که حمله روسیه به اوکراین واکنش «قاطعانه و سریع» غرب را در پی خواهد داشت.

- پنتاگون برخی گزارش‌ها درباره ورود زیردریایی آمریکایی به آب‌های روسیه را تکذیب کرد.

- وزرای خارجه ترکیه و اوکراین طی تماسی تلفنی درباره تنش‌های مسکو و کی‌یف رایزنی کردند.

- گزارش‌ها حاکی از ورود تعدادی جنگنده‌های اف-۲۲ آمریکا به امارات به نشانه حمایت از این کشور در برابر حملات موشکی اخیر انصارالله است.

- هم‌زمان با تشدید تنش‌های مرزی میان اوکراین و روسیه، وزارت خارجه کانادا از انتقال سفارت این کشور در کی‌یف، به شهری دیگری در اوکراین خبر داد.

- رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن اشاره به برخی تحرکات و تلاش‌ها برای وحدت‌بخشی به جبهه داخلی فلسطین، بر ضرورت بازنگری در برنامه‌های مبارزاتی ملت فلسطین تاکید کرد.

- وزرای خارجه آمریکا و انگلیس درباره مذاکرات وین و ضرورت دستیابی به نتیجه موفق در این روند، گفت‌وگو کردند.

- مقام چینی از رسیدن مذاکرات به مراحل پایانی خود خبر داد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز