خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

بازگشایی بخش کنسولی سفارت عربستان در کابل/ رایزنی وزیر خارجه آمریکا ‌با وزرای خارجه تروئیکای اروپا درباره ایران/ طرح شماری از قانون‌گذاران آمریکایی برای مقابله با برنامه پهپادی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۹۴۶

بازگشایی بخش کنسولی سفارت عربستان در کابل، رایزنی وزیر خارجه آمریکا ‌با وزرای خارجه تروئیکای اروپا درباره ایران و طرح شماری از قانون‌گذاران آمریکایی برای مقابله با برنامه پهپادی ایران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزارت خارجه عربستان از بازگشایی بخش کنسولی سفارت این کشور در کابل خبر داد.

- ۲۵ سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری این کشور، دولت ایالات متحده را به مخفی‌کار متهم کرده و اعلام کردند که با هرگونه تلاش برای لغو تحریم‌ها علیه ایران مخالفت خواهند کرد.

-نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، مدعی شد که این کشور با حمایت از حماس و حزب‌الله، به طور پیوسته اسرائیل را در معرض حمله قرار می‌دهد.

- وزیر خارجه آمریکا با همتایان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی خود در پایتخت استونی دیدار و درباره برنامه هسته‌ای ایران رایزنی کرد.

-یک مقام رژیم صهیونیستی به «کانال ۱۲» این رژیم گفت که ترور دانشمند ارشد هسته‌ای ایران، تأثیری در کاهش سرعت پیشرفت هسته‌ای این کشور نداشته است.

- شماری از نمایندگان جمهوری‌خواه و دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، با ابراز نگرانی از توانمندی پهپادی ایران، طرحی را برای مقابله با آن ارائه کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز