خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

هشدار گردان‌های قسام درباره حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه/ افزایش شمار شهدای غزه/ تاکید وزیر خارجه آمریکا بر ادامه مذاکرات وین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۹۲۱

هشدار گردان‌های قسام درباره حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، افزایش شمار شهدای غزه و تاکید وزیر خارجه آمریکا بر ادامه مذاکرات وین از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه آخرین آمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی را ۸۳ نفر از جمله ۱۷ کودک و هفت زن و شمار زخمی‌ها را هم ۴۸۷ نفر اعلام کرده است.

- وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اسپانیا با یکدیگر دیدار کردند.

- گردان‌های شهید عزالدین قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس) به رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به نوار غزه هشدار داد.

- ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات زمینی خود علیه غزه خبر داد.

- وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به نامه ۴۴ سناتور جمهوری‌خواه این کشور که خواستار توقف مذاکرات وین به دلیل حمایت ایران از حماس شده بودند، تصریح کرد که این مذاکرات ادامه خواهد یافت.

- ارتش رژیم صهیونیستی از تکرار کردن اظهارات مسئولان این نهاد مبنی بر آغاز عملیات زمینی نظامیان اسرائیلی در نوار غزه و ورود آن‌ها به این منطقه خودداری کرد.

- وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۱۰۹ نفر خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز