خبرگزاری کار ایران

انتشار نتایج تحقیقات ارتش آمریکا درباره حادثه کشته شدن یکی از سربازان این کشور در کویت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۳۳۸

ارتش آمریکا نتایج تحقیقات انجام شده درباره حادثه تصادف نیروهای این کشور در کویت و کشته شدن یکی از سربازان آمریکایی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از الرای، ارتش آمریکا نتایج تحقیقات انجام شده در مورد حادثه رانندگی یکی از خودروهای گشتی متعلق به نیروهای آمریکایی مستقر در کویت را که منجر به کشته شدن یکی از سربازان این کشور و زخمی شدن دو تن دیگر شد ، منتشر کرد.

در گزارش نیروهای آمریکایی در کویت در مورد این حادثه که در حاشیه پایگاه هوایی «علی السالم» در سپتامبر گذشته رخ داد، آمده است نتایج تحقیقات احتمال اینکه این حادثه ناشی از هدف قرار دادن خصمانه یا حمله هماهنگ باشد را منتفی می‌داند. 

در این گزارش تاکید شده است که همه اعضای گشت هنگام وقوع حادثه از کلاه ایمنی استفاده نکرده‌ یا کمربند ایمنی نبسته بودند و قفل‌های ایمنی خودرو نیز در حالت آماده به کار نبوده است. 

این گزارش حاکی از آن است که این حادثه در ۱۲ سپتامبر سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد و یک خودروی زرهی از نوع ام- ای تی وی در حین گشت‌زنی توسط سه سرباز گارد امنیتی از اسکادران هوایی شناسایی شماره ۳۸۶ واژگون شد.

در این گزارش آمده است: «هنگام حادثه درب عقب (پشت راننده) باز شد‌ و هیچ یک از اعضای حاضر کمربند ایمنی یا کلاه ایمنی به سر نداشتند.»

در ادامه گزارش تاکید شده است که هیچ نشانه‌ای وجود ندارد دال بر اینکه پیمانکاران تعمیر و نگهداری دو شرکت «منتچ اینترنشنال» و «سایک» و سایر شرکت‌های محلی مسبب این حادثه بوده‌اند و خودرو نیز هنگام حادثه نقص فنی نداشته است. 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز