خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

دفع حمله ائتلاف متجاوز سعودی به جنوب یمن/ از سرگیری روند محاکمه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با حضور شاهدان/ متهم شدن ولیعهد پیشین اردن به توطئه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۵۰۸

دفع حمله ائتلاف متجاوز سعودی به جنوب یمن، از سرگیری روند محاکمه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با حضور شاهدان و متهم شدن ولیعهد پیشین اردن به توطئه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، منابع عراقی اعلام کردند که یک کاروان لجستیکی نظامیان آمریکایی هدف بمب کنار جاده‌ای قرار گرفته است.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در پی انتخابات بی‌نتیجه اخیر این رژیم با بحران جدیدی رو‌به‌رو شده است، با تکرار برخی ادعاهای ضد ایرانی، گفت که مبارزه علیه این کشور به پایان نرسیده است.

- نماینده آمریکا در امور ایران گفت که در صورت بازگشت ایران به رعایت کامل تعهدات برجامی، دولت آمریکا تحریم‌هایی که در مغایرت با برجام علیه تهران اعمال شده است را لغو می‌کند.

- وزیر خارجه عربستان با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره تهران، گفت که در حال حاضر هیچ کانال مستقیمی بین عربستان و ایران وجود ندارد، اما در صورت تغییر رفتار این کشور، آماده مذاکره مستقیم هستیم.

- معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه اردن گفت که امان به این باور قطعی رسیده است که فعالیت‌ها و تحرکات ولیعهد پیشین و همراهانش، امنیت و ثبات کشور را تهدید می‌کرد.

- هم‌زمان با از سرگیری روند محاکمه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام فساد مالی، مقام‌های قضایی از شاهدان برای حضور در دادگاه دعوت کرده‌اند.

- نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حمله ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران آن به استان «ضالع» را ناکام گذاشتند.

- روزنامه «جروزالم‌پست» نوشت که مقام‌های اسرائیل، مواضع اخیر نماینده آمریکا در امور ایران در آستانه نشست وین را به‌شدت نگران‌کننده ارزیابی می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز