خبرگزاری کار ایران

سی‌ان‌ان گزارش داد:

ترامپ قصد ندارد رسما به شکست در انتخابات اعتراف کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۷۳۶

یک منبع نزدیک به کاخ سفید گزارش داد که رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا قصد اعتراف علنی به نتایج آمریکا را ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، یک منبع نزدیک به کاخ سفید گزارش داد که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا قصد ندارد به طور رسمی نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری را بپذیرد.

این منبع تاکید کرد که تصمیم ترامپ برخلاف نشست تاریخی «مجمع گزینندگان» آمریکا موسوم به کالج الکترال برای تایید پیروزی کاندیدای «جو بایدن»، رئیس جمهوری منتخب است.

این شبکه به نقل از برخی مشاوران کاخ سفید خاطرنشان کرد که ترامپ به طور مخفیانه اعتراف کرده است که به رغم  تلاش‌هایش برای ابطال نتایج انتخابات در دادگاه‌ها و صرف هزینه‌های هنگفت در کمپین انتخاباتی‌اش  برای ادعاهای توهم‌آمیز تقلب  برای دوره دوم در کاخ سفید نمی‌ماند.

یک مشاور جداگانه کاخ سفید همچنین پیشنهاد برخی مقامات جمهوری‌خواه‌، از جمله «استفان میلر»، دستیار سیاست داخلی کاخ سفید مبنی بر اینکه حزب جمهوری‌خواه لیست‌های رای‌دهندگان جایگزین را به کنگره ارسال کند تا در ششم ژانویه شمارش شود ، مورد تمسخر قرار داد.

وی با اشاره به اینکه نزدیکان ترامپ همچنان معتقد هستند که  حضور ترامپ در مراسم جشن انتصاب بایدن بعید است، تاکید کرد که این اتفاق نخواهد افتاد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز