خبرگزاری کار ایران

تولید فیلم کوتاه با موضوع بیماری کرونا در شهرستان دشتی بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۱۵۷

فیلم کوتاه با موضوع بیماری کرونا برای اولین بار در سطح استان بوشهر در شهرستان دشتی تولید می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان دشتی صبح امروز با اعلام این خبر گفت: تولید فیلم با موضوع کرونا می تواند نقش بسزایی در فرهنگ سازی و آموزش های لازم برای پیشگیری از این ویروس داشته باشد.  

حمید زارعی افزود: هنر مولفه‌ای تاثیرگذار در جوامع مختلف است که منجر به تعاملات اجتماعی در سطح شهر یا منطقه می‌شود. 

او عنوان داشت: استفاده از هنرمندان و بازیگران شهرستان در تولید فیلم موجب شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگ و هنر این منطقه می شود. 

اواظهار کرد: این فیلم به کارگردانی سید کریم موسوی و تهیه کنندگی مهدی عالی پور تولید خواهد شد.

مهدی عالی پور رئیس خانه مشارکت مردم سلامت و نماینده سازمان های مردم نهاد شهرستان دشتی نیز گفت: این فیلم در همه  بخش ها (بازیگر، فیلمبردار، نورپرداز، تدوینگر و دیگر زمینه ها) از نیروهای بومی تولید خواهد شد.

مهدی عالی پور با بیان اینکه این اثر موضوع یک جانباز شیمیایی که به ویروس کرونا مبتلا می شود روایت می کند، عنوان داشت: کمک‌های مومنانه، شهیدان مدافع سلامت، تولید ماسک، روایت پاکبانان خدوم شهرداری، مدافعان سلامت، فعالیت های نیروهای انتظامی در این راستا، ستاد پیشگیری کرونا و زحمات کادر درمان در بیمارستان ها در این فیلم به نمایش گذاشته خواهد شد. 

او در این فیلم به آموزش خانواده جهت استفاده از ماسک، فاصله گیری اجتماعی و همچنین آشنایی مردم و شهروندان در ارتباط با ویروس کرونا و راه های پیشگیری پرداخته می شود. 

عالی پور با اشاره به اینکه در این فیلم حداقل ۵۰ نفر بازیگر اصلی و فرعی ایفای نقش خواهند کرد، افزود: فیلم در سطح شهر خورموج از جمله بیمارستان، روستا ها و دیگر مناطق سطح شهر فیلمبرداری خواهد شد.

 به پیشنهاد خانه مشارکت مردم سلامت و سازمانهای مردم نهاد تولید این فیلم‌ در ستاد بیماری کرونا شهرستان دشتی مطرح شد که نادری فرماندار دشتی ضمن استقبال از این اقدام فرهنگی و هنری، حمایت از هنرمندان را برای فرهنگ سازی در مقابله با همه گیری از این ویروس فعالیتی ارزشمند دانست و از تمام دستگاهای مرتبط با ستاد کرونا خواست که همکاری کامل جهت تولید این فیلم در شهرستان را داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز