خبرگزاری کار ایران

برترینا؛ بهترین سایت دانلود آهنگ در ایران

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۴۱۶

یک راهکار ویژه برای تقویت روحیه این است که اول صبح آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را گوش دهید.

موسیقی روح را تازه کرده انرژی مضاعف به انسان می‌بخشد. اما شما به شنیدن چه نوع آهنگی علاقه دارید؟ برای دانلود آهنگ جدید کدام مرجع را انتخاب می‌کنید؟

سایت برترینا و براتو موزیک دو وب سایت قوی و به روز هستند که سال‌هاست انواع آهنگ‌های ایرانی را با صدای خوانندگان خوب کشور منتشر می‌کنند. انتخاب این دو سایت برای دنبال کردن آهنگ‌های خواننده مورد علاقه‌تان بهترین گزینه خواهدبود.

برجسته‌ترین ویژگی‌های سایت برترینا

برترینا سایتی پر قدرت و با تجربه در زمینه انتشار موسیقی است که طرفداران بسیاری دارد. این سایت پر بازدید مرتباً به روز رسانی شده و امکان دانلود آهنگ جدید و فول آلبوم‌های همه‌ی خوانندگان ایرانی مثل مهدی احمدوند، بهنام بانی، مهراد جم، محسن ابراهیم زاده و... در این سایت وجود دارد. در برترینا آنلاین موسیقی گوش کنید و چنانچه مورد پسند واقع شد، آن را با بهترین کیفیت‌ها دانلود کنید. برخی از آهنگ‌های جدید خوانندگان خوب کشورمان که تنها با یک کلیک ساده در برترینا می‌توان آن را دانلود کرد به شرح زیر است:

  • آهنگ تو چشماتو ببخش به شبگردی من از امیر تاجیک
  • آهنگ رفیق دمت گرم، رفیق سرت سلامت از شهاب رمضان
  • آهنگ چند سال پات موندم از مهدی احمدوند
  • آهنگ مث سونامی به ساحلم زدی از پازل بند
  • آهننگ حس می‌کنم مال منی از گروه سامی وند

برترینا؛ بهترین سایت دانلود آهنگ در ایران

امتیازات ویژه در سایت برترینا

همانطور که گفته شد این وبسایت بیشتر در زمینه انتشار آهنگ فعالیت دارد؛ اما امتیازهای خاصی نیز برای کاربران خود قرار داده است. در سایت برترینا ضمن دانلود آهنگ جدید خواننده مورد علاقه‌تان می‌توانید یک بیوگرافی کامل از او را مطالعه کرده و با خواننده محبوبتان بیشتر آشنا شوید. البته امکان دانلود انواع فیلم و سریال به همراه مطالعه بیوگرافی برخی بازیگران آن نیز از دیگر امتیازات سایت برترینا محسوب می‌شود.

سایت انتخابی شما برای دانلود آهنگ کدام است؟

گرچه سایت برترینا بسیار جامع و کامل است اما گاهی به علت ترافیک اینترنتی سایت شلوغ شده و مشکلاتی رخ خواهد داد. در چنین شرایطی انتخاب جایگزین بهترین راه‌کار می‌باشد. سایت برترینا نیز مانند سایر وبسایت‌های انتشار موسیقی نمونه‌ی مشابه دارد. شاید تاکنون نام براتو موزیک را نشنیده باشید، اما این نام یک سایت جوان و پرکاربرد در زمینه دانلود آهنگ است. در براتو موزیک نیز مانند دیگر سایت‌ها می‌توانید آنلاین موسیقی گوش کنید و یا فول آلبوم و تک آهنگ‌های خواننده مورد علاقه‌تان را دانلود کنید.

برترینا؛ بهترین سایت دانلود آهنگ در ایران

دانلود مداحی از براتو موزیک

بدیهی است که افراد بسیاری در جامعه گوش سپردن به مداحی را ترجیح داده و یا در ایام عزادارای حسینی مایلند با نوای عاشورائیان همراه باشند. در براتو موزیک امکان دانلود نوحه‌ی تمامی مادحین معروف کشور مثل: مهدی رسولی، محمود کریمی، مجتبی رمضانی، میثم مطیعی، حمید علیمی و... نیز وجود دارد. زیرا گوش سپردن به شور و نوای حسینی روح و جان را تازه می‌کند.

کلام آخر

مسلماً اگر برای دانلود آهنگ سراغ سایتی بروید که عملکرد کندی دارد، دلزده شده و از ادامه راه منصرف می‌شوید. بنابراین می‌بایست در انتخاب سایت برای دانلود آهنگ دقت لازم را به خرج دهید. برترینا و براتو موزیک وبسایت‌هایی با سرعت و قدرت بالا هستند که هرگز از ورود به آن پیشیمان نخواهیدشد. به علاوه اگر به عضویت این سایت‌ها درآمده و یا در کانال‌های آن عضو شوید، با انتشار هر آهنگ جدیدی از آن با خبر خواهیدشد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز