خبرگزاری کار ایران

مشخصات خرید دریچه منهول کامپوزیت

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۹۳۶

اگر بخواهیم به صورت خلاصه و عمومی آن را تعریف کنیم باید گفت که از دریچه منهول برای پوشاندن روی چاه، منهول‌های فاضلاب، گاز استفاده می‌شود.

برای متخصصان نیازی به معرفی دریچه منهول نیست اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه و عمومی آن را تعریف کنیم باید گفت که از دریچه منهول برای پوشاندن روی چاه، منهول های فاضلاب، گاز استفاده می‌شود. دریچه هندهول و به ویژه دریچه هندهول کامپوزیت نیز شباهت زیادی به دریچه منهول دارد با این تفاوت که از هندهول‌ها برای دسترسی به تاسیسات کوچک استفاده می گردند. با پیشرفت شهرسازی حتی در ایران باعث استفاده از تجهیزات مدرن تر در این مورد شده است به همین خاطر امروزه دریچه های کامپوزیتی جایگزین دریچه های فلزی شده اند؛ اما شاید هنوز هم مزایای دریچه های کامپوزیتی برای همه افراد فعال در صنایع گاز و فاضلاب و آب و... مشخص نباشد مانند تیر برق های کامپوزیتی که با گذشت چند سال از تولید انبوه آنها هنوز هم شاهد استفاده زیاد از آنها در سطح شهرهای ایران نیستیم. در اینجا سعی می کنیم تا مشخصات دریچه های منهول و هندهول و حتی هندهول فیبرنوری که امروزه زیاد نام آن شنیده می شود را باهم مرور کنیم تا خرید و انتخاب برای شما آسان تر باشد.

مشخصات خرید دریچه منهول کامپوزیت

دریچه منهول کامپوزیتی چه مزایایی دارد؟

اولین شاخصه مهمی که دریچه های منهول جدید پیدا کرده اند جنس آنهاست که در حقیقت از ترکیب رزین های پلیمری و مواد شیمیایی ایجاد می شوند. تغییر جنس دریچه های منهول سبب ایجاد مزایای رقابتی برای این محصول شده که تقاضا برای خرید آن را هم بالا برده است. مهمترین مزایای دریچه منهول کامپوزیت به نسبت اجناس قدیمی عبارت اند از: افزایش مقاومت مکانیکی و هیدرولیکی، مقاومت در برابر آتش، مقاومت چند برابری در مقابل مواد شیمیایی خورنده و فرسایش. یکی از مهمترین مواردی که برای خریداران و مصرف کنندگان دریچه های منهول کامپوزیتی را جذاب کرده کاهش قیمت چشمگیر دریچه های منهول کامپوزیتی است.

دریچه های منهول کامپوزیتی توسط یک نفر قابل برداشت و جابه جایی هستند، رنگ این محصول نیز قابل سفارش است و اگر کارفرما بخواهد قابلیت نصب پیچ و مهره هم دارند و توسط آچارهای مخصوص باز و بسته می شوند.

مواد تشکیل دهنده دریچه های منهول کامپوزیتی دقیقا چیست؟

درست است که نام دریچه های منهول کامپوزیتی "کامپوزیتی" است اما اگر بخواهیم در مواد تشکیل دهنده ی آن دقیق تر شویم باید بگوییم که از کربنات کلسیم، الیاف سیلیس، پروکساید، پیگمنت رنگی و رزین پلی استر غیر اشباع تشکیل می شود. توصیه می کنیم که اگر در صدد خرید انبوه این محصول هستید حتما از تولیدکننده های معتبر و با تجربه و خوش نام خرید کنید. اگر در این رابطه تجربه ای ندارید و با تولیدکننده ها آشنایی ندارید، ما به شما شرکت آب صنعت تهران را معرفی می کنیم. شما می توانید به آدرس وبسایت http://www.absanatco.com/ این مجموعه مراجعه کرده و اطلاعات جزئی و تخصصی تر را به دست بیاورید و همچنین با این شرکت بیشتر آنشا شوید.

دریچه های منهول کامپوزیتی در برابر چه چیزهایی مقاوم هستند؟

در بخش مزایا اشاره کردم که یکی از مزیت های رقابتی دریچه منهول کامپوزیت مقاومت آن است اما برای کسانی که دقیق تر می خواهند در این رابطه اطلاعات داشته باشند باید بگویم که در برابر خوردگی، اشعه ماورا بنفش، خستگی و سایش مقاومت کامل دارد و برای اندازه گیری آن آزمایش سایش مواد سخت ASTM 4060 -10 و آزمایش آزمون مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش ASTMG 154-06 و آزمون اندازه گیری استحکام کششی و تأثیر محلولهای شیمیائی بر آنها ASTM 638-10 و آزمون اشتعال ASTM D635-06 را روی آن انجام داده اند و مقاومت آن در برابر این موارد تایید شده است.

آشنایی با هندهول فیبر نوری

هندهول های فیبرنوری کانالی است برای کابل های انتقال اپتیکال و الکتریکال از جنس فیبرنوری. از این هندهول ها در زیر معابر شهری استفاده می کنند. امروزه به خاطر مزایایی که هندهول ها فیبرنوری ایجاد کرده اند بهتر است که از آنها در شهرسازی استفاده شود. هندهول های فیبرنوری به نسبت همتایان بتنی خود وزن بسیار کمتری دارند و نصب آنها نیز آسان تر است و ناگفته نماند که امکان ردیابی آنها با دستگاه های ردیاب نیز وجود دارد. یکی از نکاتی که ما شرکت آب صنعت تهران را معرفی کردیم این است که برای نصب هندهول فیبرنوری کامپوزیتی این شرکت نیازی به کلاف ندارید در صورتی که اغلب هندهول ها نیاز به کلاف دارند و همچنین از این شرکت می توانید هندهول های فیبرنوری را در ابعاد مختلف سفارش بدهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز