خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره شرکت فالق صنعت خبر داد؛

آینده روشن پیش روی فالق صنعت

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۸۸۶

رئیس هیئت مدیره شرکت فالق صنعت با بیان اینکه این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های پیمانکار عمومی در حوزه صنایع کشاورزی، نفت و گاز فعالیت می‌کند؛ گفت: این شرکت بیشترین کارخانجات فراوری نیشکر در ایران را طی سال‌های گذشته ساخته و یکی از شرکت‌های زیر مجموعه هولدینگ گروه صنعتی سدید است.

احمد کاویانی درگفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: شرکت فالق صنعت در سال ۱۳۶۹ با انگیزه ارائه خدمات فنی و مهندسی مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها و پروژه های صنعتی، ارائه طرح‌های بهسازی و افزایش ظرفیت خطوط تولید کارخانجات و طراحی و اجرای سیستم های اتوماسیون صنعتی، در تهران تاسیس گردید.

وی گفت: پس از ایجاد ساز و کارهای مناسب و افزایش کیفی وکمی امکانات و منابع، شرکت فالق صنعت به عنوان پیمانکار عمومی در سال ۱۳۷۴؛ فعالیت‌های عمده خود را در زمینه احداث کارخانجات صنعتی به روش EPC در قالب اجرای کلید دردست پنج واحد کارخانه استحصال شکر از نیشکر مجموعاً به ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در سال آغاز کرد.

کاویانی گفت: شرکت فالق صنعت در سال ۱۳۷۸ با توجه به اجرای موفقیت آمیز واحدهای واگذارشده، ماموریت احداث دو کارخانه استحصال شکر از نیشکر دیگر را به صورت کلید در درست در قالب قرارداد الحاقی، دریافت کرد. در واقع شرکت فالق صنعت، سازنده هفت کارخانه استحصال شکر از نیشکر به صورت کلید در دست بوده است که خود یک‌ رکورد دست نیافتنی دربین سایر پیمانکاران محسوب می‌شود.

رئیس هیئت مدیره فالق صنعت ادامه داد: این شرکت به واسطه ی تجارب ارزنده ی خود در عرصه احداث کارخانجات و همچنین ارائه خدمات فنی مهندسی، در سال ۱۳۸۶ تصمیم به فعالیت در زمینه ی بالادست نفت و گاز گرفت که حاصل آن انجام موفقیت آمیز پروژه‌هایی همچون ساخت و نصب فلر فازهای ۱۵ و ۱۶ ، یونیت های ۱۴۰  و  ۱۴۱ و ۱۴۲  این  فازها  و نیز N-OSBL  فازهای 15 و 16 پارس جنوبی و ...در طی سالهای گذشته بوده است.

وی اظهار داشت: عمده مشکلات شرکت‌های پیمانکار را عدم تسویه حساب کامل توسط کارفرمایان دولتی تشکیل می‌دهد و بروکراسی‌های اداری در این خصوص گاها منجر به تاخیر در پرداخت‌ها به پیمانکاران می‌شود.

وی گفت: اکنون شرکت فالق صنعت افقی بسیار گسترده و روشنتری را نسبت به قبل در پیش روی داشته و با داشتن سابقه ای طولانی، پتانسیل عملکردی دلچسب در عرصه پیمانکاری صنایع مختلف و رزومه ای درخشان؛ آماده حضور در پروژه های مختلف ملی و‌توسعه ای کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز