خبرگزاری کار ایران

با یکی از بهترین مراکز عمل زیبایی بینی آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۶۸۶

در مجموعه طراح طب خدمات اسکن سه بعدی و قالب‌های کنترلی ارائه می‌شود. برای استفاده از این خدمات قبل از مراجعه به مطب پزشک چهره شما توسط دستگاه اسکنر سه بعدی اسکن می‌شود.

ایلنا؛ یکی از دغدغه‌های افرادی که متقاضی عمل بینی هستند این است که یک دکتر خوب برای عمل بینی خود پیدا کنند. معمولا افراد با پرس و جو میان دوستان و خانواده یا در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت به دنبال دکتر عمل بینی می‌گردند و بعد از این که تعدادی از آن‌ها را در نظر گرفتند، به صورت حضوری به مطب آن‌ها مراجعه می‌کنند.

هدف از نگارش این مقاله آشنایی با مجموعه طراح طب به عنوان ارائه دهنده جدیدترین روش عمل زیبایی می‌باشد تا افرادی که متقاضی جراحی بینی هستند با آگاهی از جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌ها برای این جراحی اقدام کرده و بتوانند رضایت بیشتری از عمل خود داشته باشند.

خدمات مجموعه طراح طب

در مجموعه طراح طب خدمات اسکن سه بعدی و قالب‌های کنترلی ارائه می‌شود. برای استفاده از این خدمات قبل از مراجعه به مطب پزشک چهره شما توسط دستگاه اسکنر سه بعدی اسکن می‌شود. لازم به ذکر است این دستگاه هیچ اشعه‌ای تولید نکرده و با استفاده از نور طبیعی از زوایای مختلف چهره شما عکس می‌گیرد. در مرحله بعد توسط یک نرم افزار تخصصی مدل سه بعدی چهره شما تهیه شده و در اختیار چند پزشک قرار می‌گیرد. سپس شما می‌توانید با این پزشکان جلسه مشاوره داشته و خواسته و نیازهای خود را بیان کنید. پزشک بعد از معاینه بالینی و بررسی ضخامت پوست و آناتومی بینی، به شما می‌گوید که چه میزان از خواسته‌های شما قابل اجراست. در این مرحله جراح تغییرات مد نظر خود را بر مدل سه بعدی چهره شما اعمال کرده تا بتوانید به صورت سه بعدی و نزدیک به واقعیت، بینی بعد از عمل خود را مشاهده کنید.

با یکی از بهترین مراکز عمل زیبایی بینی آشنا شوید

در صورتی که طراحی بینی مورد تاییدتان بود و وقت عمل خود را مشخص کردید، بر اساس طراحی نهایی یکسری قالب‌های کنترلی توسط پرینترهای سه بعدی ساخته شده و در حین جراحی برای سنجش درستی تغییرات اعمال شده استفاده می‌شود. علاوه بر آن نرم افزار با مقایسه بینی اولیه و طراحی نهایی، یکسری آنالیزها انجام داده و تغییرات بینی را به صورت بسیار دقیق مشخص می‌کند. به طور مثال مشخص می‌شود که نوک بینی دقیقا چند درجه باید بالاتر رود یا پل بینی باید چقدر قوس داده شود. در عمل بینی با استفاده از این روش جراحی زمانی به پایان می‌رسد که بینی متقاضی با قالب‌های کنترلی تطبیق لازم را پیدا کند.

لازم به ذکر است که هزینه اسکن سه بعدی و قالب کنترلی در مقایسه با هزینه عمل بینی بسیار ناچیز است و همه اقشار جامعه می‌توانند از خدمات مجموعه طراح طب بهره‌مند شوند.

مزایای استفاده از اسکن سه بعدی و قالب کنترلی

با استفاده از خدمات مجموعه طراح طب:

  1. نارضایتی بر اثر عدم درک متقابل میان متقاضی و جراح کاهش می‌یابد.
  2. سلیقه متقاضی در حین جراحی بیشتر اعمال می‌شود.
  3. متقاضی می‌تواند قبل از عمل تغییرات مد نظر خود را بر مدل سه بعدی بینی اعمال کرده تا فرم ایده‌آل متناسب با چهره‌اش را انتخاب کند.
  4. از تصمیمات لحظه‌ای و سلیقه‌ای جراح اجتناب شده و دقت جراحی افزایش پیدا می‌کند.
  5. با استفاده از این روش نسبت‌های طلایی صورت نیز برای اعمال تغییرات بر بینی لحاظ می‌شود.
  6. متقاضی با پرداخت هزینه اسکن سه بعدی می‌تواند با جراحان مختلف به صورت رایگان جلسه مشاوره داشته باشد.

نسبت‌های طلایی صورت

همان طور که گفته شد برای طراحی سه بعدی بینی نسبت‌های طلایی صورت نیز در نظر گرفته می‌شود. استفاده از نسبت‌های طلایی کمک می‌کند که بینی در تناسب با سایر اجزای صورت طراحی شود. به طور مثال برای کسی که صورت کشیده‌ای دارد و فاصله میان خط رویش مو تا ابروها و زیر بینی تا انتهای چانه زیادی دارد، یک بینی کوتاه تناسب میان اجزای چهره را بر هم می‌زند. در نتیجه عمل بینی زمانی چهره را زیباتر می‌کند که بینی علاوه بر این که به تنهایی زیبا باشد با سایر اجزای چهره نیز تناسب داشته باشد.

آیا بینی دقیقا شبیه به طراحی انجام شده می‌شود؟

بسیاری از جراحان ادعا می‌کنند که قبل از جراحی نمی‌توان گفت که بینی چه شکل خواهد شد. در پاسخ به این افراد باید گفت که اگرچه تا زمانی که بینی تحت جراحی قرار نگیرد و پوست بینی بالا نرود نمی‌توان به صورت دقیق گفت که بینی چه شکل خواهد شد، اما در اختیار داشتن طراحی مورد تایید متقاضی و قالب‌های کنترلی کمک می‌کند که در صورت امکان سلیقه متقاضی اجرا شود.

در روش‌های قبلی جراحان با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و به صورت دو بعدی به متقاضی نشان می‌دادند که بینی بعد از عمل او چه شکل خواهد شد که به دلیل ماهیت دو بعدی خیلی نزدیک به واقعیت نبود. علاوه بر آن در این روش‌ها هیچ آنالیزی بر طراحی نهایی انجام نشده و قالبی نیز به عنوان استاندارد ساخته نمی‌شد تا جراح از آن در حین جراحی استفاده نماید و تغییرات مورد نظر را طبق سلیقه متقاضی اعمال کند.

با یکی از بهترین مراکز عمل زیبایی بینی آشنا شوید

 

نمونه عکس قبل و بعد عمل بینی با قالب کنترلی

 علاوه بر طراحی بینی که دکتر و دستیار او انجام می‌دهد، بهتر است از جراح خود بخواهید که نمونه‌کارهای مشابه به بینی شما را  نیز بهتان نشان دهد تا بهتر بتوانید با مهارت و توانایی او آشنا شوید. همچنین می‌توانید از دکتر بخواهید که طراحی قبل از عمل آن‌ها را نیز به شما نشان دهد تا متوجه شوید که جراح تا چه حد توانسته طراحی مورد نظر را پیاده سازی کند.

همان طور که گفته شد نمونه‌کارهای مشابه به بینی خود را بررسی کنید زیرا یک دکتر ممکن است در جراحی نوعی بینی که پوست نازکی دارد و تنها مشکلش قوز و برآمدگی است، ماهر باشد اما برای جراحی بینی افتاده با پوست ضخیم مهارت کافی نداشته باشد. در اصطلاح عامه به بینی نوع اول، استخوانی و بینی نوع دوم، گوشتی گفته می‌شود.

همچنین در نظر داشته باشید که شما با نشان دادن یک عکس نمی‌توانید از جراح خود بخواهید که بینی شما را به آن شکل در بیاورد زیرا بینی مانند خمیر بازی نیست که قابلیت تبدیل به هر شکلی را داشته باشد. بینی از ساختارهای مختلفی تشکیل شده است که در هر شخص منحصر به فرد است و بینی هیچ دو نفری نمی‌تواند کاملا شبیه به هم شود.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص عمل بینی با اسکن سه بعدی و قالب کنترلی به سایت طراح طب مراجعه کرده و با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز