خبرگزاری کار ایران

رزرو هتل در شهرهای ساحلی اروپا

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۷۵۸

سفر به شهر های ساحلی اروپا در فصل پاییز، یکی از بهترین تصمیم ها برای تجربه ی سفری فراموش نشدنی می باشد. شاید اولین قدم برای شروع یک سفر دل انگیز و آسوده، انتخابِ مقصدی مهیج و سپس رزرو هتل دلخواه باشد. با گوبوکینگ می توانید در هر یک از شهر های ساحلی اروچا هتل مناسب و مد نظر خود را رزرو نمایید.

رزرو هتل در شهرهای ساحلی اروپا

با به پایان رسیدن فصل تابستان در اروپا و شروع شدنِ فصلِ زیبای پاییز و خنک تر شدنِ هوا، فصل پاییز هنوز هم بهترین فرصت برای گشت و گذار و لذت بردن از تابش خورشید است. سایت گوبوکینگ، مرجعِ بزرگ و معتبر رزرو هتل در تمام شهر های ساحلی اروپا و دیگر نقاط در سراسر دنیا، آماده ی اراده ی کلیه خدمات رزرو هتل،کروز های تفریحی و تمامی اقامت گاه ها، برای تجربه ی سفری خاطره انگیز و داشتن اقامتی آسوده برای گردشگران گرامی می باشد. در ادامه به معرفی جذاب ترین مقاصد پاییزه و زیبا ترین شهر های ساحلی اروپا می پردازیم.

رزرو هتل در جذاب ترین مقاصد پاییزه

6 مقصد با آب و هوای معتدل برای سفرهای پاییزی

رزرو هتل در شهر های خارج از ایران شاید سخت به نظر برسد. اما با مراجعه به سایت گوبوکینک این امکان را فراهم آورده تا بتوانید در کمترین زمان، هتل محبوب خود را انتخاب و رزرو نمایید. در ادامه 6 مقصد از جذاب ترین مقاصد پاییزه را معرفی و بررسی خواهیم  که امکان رزرو هتل در این شهر ها و هر نقطه دیگری  از دنیا از طریق سایت gobooking.ir  به سادگی فراهم شده است.

1. رم، ایتالیا

شهر زیبا و باستانی رم در ماه اکتبر، متوسط دما 22.4 درجه سانتی گراد می باشد. میزان بارش در این ماه افزایش می یابد و به 89 میلی متر می رسد. از مکان های تاریخی و دل انگیز این شهر ساحلی می توان به کلوسئوم، موزه ی واتیکان، رومن فروم و فواره تروی اشاره کرد که تنها بخش کوچکی از مناظر و مکان های دیدنی این شهر باستانی می باشند. فصل پاییز، زیبایی و جذابیت این شهر رنگارنگ را دو چندان می کند. برای لذت بردن از نقطه به نقطه ی این شهر رنگی و تاریخی، می توانید با مراجعه به سایت رزرواسیون هتل گوبوکینک، هتل دلخواه خود را به رزرو نمایید.

رزرو هتل در شهرهای ساحلی اروپا

2. آلگاروه، پرتغال

آلگاروه یکی از زیباترین شهر های ساحلی اروپا واقع در کشور پرتغال می باشد. متوسط دما در این شهر در ماه اکتبر 23.2 درجه سانتی گراد است. کمترین دما در این ایام 14 درجه سانتی گراد می باشد. آب و هوای مطبوع مدیترانه ای در این ماه به تدریج کاهش می یابد و هوا روزانه به طوور متوسط 7 ساعت آفتابی است. بارش در این شهر به طور میانگین 56 میلی متر می باشد رزرو هتل در این شهر شگفت انگیز می تواند یک انتخاب بی نظیر باشد.

رزرو هتل در شهرهای ساحلی اروپا

3. گرن قناری، آفریقا

گرن قناری یکی از جذاب ترین و پر جمعیت ترین جزایر در بین جزایر قناری است. دمای هوا در این شهر زیبا به طور میانگین 26.4 درجه ی سانتی گراد و میزان بارش در حدود 19 میلی متر است. این جزیره زیبا 147 مایل ساحل طلایی، زیبا و آرامش برای سفری خاطره انگیز دارد. این جزیره در ماه اکتبر آفتابی و خشک است و دما در اوج گرما حدود 26.4 که دمای مطبوعی برای گذراندن تعطیلات زمستانه است.

رزرو هتل در شهرهای ساحلی اروپا

4. قبرس، مدیترانه

قبرس سومین جزیره پرجمعیت در دریای مدیترانه و بین کشورهای یونان، ترکیه و لبنان قرار دارد. این جزیره زیبا و باشکوه، در ماه اکتبر، در اوج گرما این شهر، دمایی در حدود 26.7 سانتیگراد که بهترین شرایط برای شنا و غواصی را فراهم می کند. این شهر در روز بیش از 10 ساعت آفتابی است پس زمان زیادی برای رسیدن به همه تفریحات آبی را دارید.

رزرو هتل در شهرهای ساحلی اروپا

5. لانزاروته

انتخاب یکی از زیباترین جزایر قناری، لانزاروته، می تواند یک انتخاب مهیج برای سفری خاطره انگیز باشد. جزیره لانزاروته یک جزیره اسپانیایی نزدیک به سواحل آفریقا است. دمای متوسط این جزیره بین 26.8 تا 19 درجه سانتی گراد است. بارش در ماه اکتبر در حدود 11 میلی متر و به صورت پراکنده است که هوای مطبوع را فراهم می سازد.

رزرو هتل در شهرهای ساحلی اروپا

6. شرم الشیخ

شهر ساحلی "جواهر سینا" به داشتن سواحل طولانی و آب های شفاف معروف است. شرم الشیخ یکی از جذاب ترین مقاصد توریستی مصر است. این شهر زیبا در فصل پاییز دمایی بین 28 تا 23 درجه سانتی گراد دارد و یکی از مقاصد پاییزه جذاب برای گردشگران است. دمای مناسب این شهر ساحلی سبب شده غواصی در آب های شفاف این ساحل زیبا یکی از فراموش نشدنی تجربه ها باشد.

رزرو هتل در شهرهای ساحلی اروپا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز