خبرگزاری کار ایران

دانلود مداحی های جدید محرم 98

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۲۳۶

کربلا سرزمین خون، ایثار، شهادت، پیام، کربلا سرزمینی به پهنای فلک، به بلندای آفتاب، سرزمین انسان هایی که عاشقانه در کنار رهبر الهی، از سلالة طلاها، در راه پاسداری و اعتلای کلمه العلیا، جان یافتند و زور، زر، تزویه و کفر اموی را باطل نمودند.

سلام خدا بر تو ای حسین (ع) ای سالار شهیدان و بر روان پاک فرزند برومند و برادران فداکار و کودک شیر خوارت و درود بی پایان بر ارواح آن پاکانی که با یک جهان شهامت جان و خویش را در کف اخلاص نهاده و در رکاب مقدست خود را قربان دین و شریعت نمودند و با دادن سرمای پر شور و هیجان خود از حریم قرآن و عترت (ع) دفاع کردند و با ریختن خون خویش درخت فرخنده اسلام را آبیاری و تربت خجسته کربلا را رنگین ساخته و با صورتی آغشته به خون لبخند زنان پیک مرگ را استقبال نمودند.

دامن خاک را از قطعات بدن خویش پر از عظمت ساخته و با کشش معنوی خود قلوب جهانیان را متوجه خویش کرده و مزار خود را قبله گاه ارباب معرفت نمودند. فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) بر عموم مسلمانان تسلیت باد.

وب سایت ایلنا با معرفی وب سایتی جهت دانلود مداحی های جدید سال 98 و 99 دغدغه عزاداران عزیز رو در دسترسی به نوحه های جدید از بین خواهد برد.

پیشنهاد ایلنا وب سایت دانلود آهنگ جدید رز موزیک می باشد که با آن می توانید به آرشیو نوحه های جدید و قدیمی دسترسی داشته باشید.

مداحی های جدید

شما کاربران عزیز وب سایت ایلنا می توانید با مراجعه به بخش دانلود مداحی جدید رز موزیک، جدیدترین و محبوب ترین نوحه ها را از مداحان مشهور دانلود کنید یا به صورت آنلاین گوش کنید.

مداحی های حاج محمود کریمی

بدون شک حاج محمود کریمی یکی از بهترین مداحان ایران است که ما در وب سایت رز موزیک نوحه های جدید و قدیمی او را قرار داده ایم. کافی است به بخش گلچین مداحی های حاج محمود کریمی مراجعه کرده و از محبوب ترین مداحی های او بهره مند شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز