خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت رشت:

بالاترین عبادت؛ کسب و کار است

کد خبر : ۲۳۶۱۶۶

حماسه ۹ دی روز میثاق امت با ولایت و رهبری است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام یوسف صدیق‌عربانی امروز در مراسم نماز جمعه شهررشت گفت: توجه مسلمانان به آموزه‌های دینی باید بیشتر باشد و طبق فرموده پیامبر(ص) عبادت ۱۰ جزء دارد و بالاترین آن کسب و کار و درآمد است.

وی بااشاره به اینکه اسلام مسلمانان را تشویق به کسب و کار و درآمد می‌کند افزود: کسانی که مال خود را وقف می‌کنند، در آخرت برای خود باقیات و الصالحات به‌جا می‌گذارند.

صدیق‌عربانی خطر نشان کد: داعش برای دریافت پول از آمریکا و قدرت‌های شیطانی، جنایت انجام می‌دهدو این در حالیست که مسلمان در هیچ زمانی دین را به پای پول قربانی نمی‌کند

وی با بیان اینکه فتنه‌گران با بی‌شرمی حرکت‌هایی را انجام دادند، اضافه کرد: با خون امام حسین(ع) نمی‌توان معامله کرد و اگر افراد، امام حسین(ع) را می‌خواهند نمی‌توانند با دشمنان این امام مراوده داشته باشند.

امام جمعه موقت رشت در خصوص سالروز حماسه ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی روز میثاق امت با ولایت و رهبری است و مردم گیلان یک روز زودتر به میدان آمدند.

صیق‌عربانی با بیان این مطلب که مردم گیلان و ایران در عمل نشان داده‌اند که اهل کوفه نیستند علی تنها بماند و امروز ولایت فقیه همان ولایت رسول خدا(ص) است تصریخ کرد: هر سال در هشتم و نهم دی بیعت خود را با ولایت اعلام می‌داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز