خبرگزاری کار ایران

بهترین مقصدهای تور اروپا

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۳۴۸

تاریخ طولانی و جاذبه‌های تاریخی شگفت انگیز، شهرهای زنده و پرجنب و جوش، طبیعت بکر و زیبا، فرهنگ غنی، جشنواره‌ها و فستیوال‌ها متعدد، غذا و خوراکی‌های خوشمزه و مراکز خرید بزرگ باعث شده است تا تور اروپا پاییز 99 به اولین انتخاب بسیاری از گردشگران تبدیل شود.

ثبت نام در تورهای گردشگری از اصلی‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توان در تعطیلات انجام داد و در بین تورهای مختلف، تور اروپا همیشه جذابیت ویژه‌ای دارد. افراد زیادی هر ساله در تورهای اروپایی شرکت می‌کنند تا با سفر به کشورهای اروپایی، تعطیلات جذاب و خاطره انگیزی برای خود بسازند.

تاریخ طولانی و جاذبه‌های تاریخی شگفت انگیز، شهرهای زنده و پرجنب و جوش، طبیعت بکر و زیبا، فرهنگ غنی، جشنواره‌ها و فستیوال‌ها متعدد، غذا و خوراکی‌های خوشمزه و مراکز خرید بزرگ باعث شده است تا تور اروپا پاییز 99 به اولین انتخاب بسیاری از گردشگران تبدیل شود.

قاره اروپا از 44 کشور مختلف تشکیل شده است که با وجود تمام شباهت‌ها، اما با یکدیگر تفاوت‌‎های بسیاری دارند. بنابراین پیش از ثبت نام و پرداخت هزینه تور اروپا، باید نسبت به انتخاب مقصد مورد نظر تور اروپایی خود تصمیم بگیرید.

در این مقاله تعدادی از مهمترین مقصدهای تورهای مسافرتی اروپا را با یکدیگر مرور خواهیم کرد. در انتها بعد از آشنایی با مهمترین مقصدهای تورهای اروپا، می‌توانید بهترین تور اروپا را انتخاب کنید.

سوئیس

افراد زیادی سوئیس را بهشت اروپا و زیباترین کشور دنیا می‌دانند، پس بعید نیست که سوئیس یکی از اصلی‌ترین و پرطرفدارترین مقصدهای تور اروپا تابستان 98 باشد. سوئیس کشوری کوچک اما پر از جاذبه و زیبایی است و به همین دلیل توانسته است گردشگران زیادی را جذب خود کند.

شاید اولین جاذبه سوئیس برای متقاضیان تور اروپایی، طبیعت این کشور باشد. سوئیس طبیعتی فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز دارد که هر گردشگری را مسحور خواهد کرد. رشته کوه آلپ در جنوب این کشور با قله‌های سر به فلک کشیده پوشیده از برف از بهترین نقاط دنیا برای انجام اسکی و ورزش‌های زمستانی است. دشت‌ها و مراتع سرسبز سوئیس یکی دیگر از زیبایی‌های تورهای اروپا به مقصد سوئیس است. همچنین این کشور رودها و آبشارهای پر آبی دارد که از زیباترین جاذبه‌های تور تابستانی اروپا به شمار می‌رود.

اما سوئیس از جهات دیگر نیز مقصد جذابی برای تورهای تابستانی اروپا است. ژنو، لوسرن، برن و زوریخ از مهمترین شهرهای سوئیس هستند که با زیبایی خود گردشگران زیادی را برای سفر به سوئیس متقاعد می‌کنند. شکلات و پنیر سوئیسی را نیز به تمام این موارد تبدیل کنید تا سوئیس به یک مقصد شگفت انگیز تور اروپایی بدل شود.

بهترین مقصدهای تور اروپا

ایتالیا

بدون شک ایتالیا مرکز تاریخ و تمدن اروپا است و به همین دلیل از بهترین مقصدهای تور سفر به اروپا به حساب می‌آید. شهرهای ایتالیایی مملو از جاذبه‌های تاریخی شگفت انگیزی هستند که نشان دهنده تمدن و هنر اروپایی‌ها است.

رم پایتخت و مهمترین شهر ایتالیا است که برای قرن‌ها پایتخت امپراطوری روم باستان بوده است و امروزه می‌توان آثار بجای مانده از این دوران را در گوشه و کنار این شهر تماشا کرد. بناهای شگفت انگیزی مانند آمفی تئاتر کلوسیوم، معبد پانتئون، کلیسای سنت پیتر واتیکان و فواری تروی از شاخص‌ترین آثاری هستند که رم را به مقصد اصلی بسیاری از گردشگران تور اروپا تبدیل کرده است.

اما تمام زیبایی‌ها و جذابیت‌های ایتالیا به رم محدود نمی‌شود. شهرهای دیگر ایتالیا مانند ونیز، فلورانس و میلان نیز در بین گردشگران بسیار محبوبند و به همین جهت، از مهمترین مقصدهای تور اروپا پاییز 99 هستند.

ونیز با ساختار ویژه خود که از جزایر و کانال‌های متعدد تشکیل شده است، از خاص‌ترین مقصدهای گردشگری تور اروپا تابستان 98 است. فلورانس نیز به عنوان خواستگاه دوران رنسانس، پر از بناهای زیبا و شگفت انگیزی است که اوج هنر اروپا را نشان می‌دهند. فلورانس زادگاه بزرگانی مانند لئوناردو داوینچی، میکل آنژ، نیکولو ماکیاولی و ... بوده و از زیباترین شهرهای جهان است. میلان نیز به عنوان پایتخت مد جهان و مرکز تجاری اروپا، مقصدی جذاب برای گردشگرانی است که به قصد خرید در تور اروپا ثبت نام می‌کنند.

بهترین مقصدهای تور اروپا

فرانسه

هر چند ایتالیا مهد تاریخ اروپاست، اما فرانسه مهد فرهنگ و هنر قاره سبز به حساب می‌آید. فرانسه گردشگرپذیرترین کشور دنیاست و سالانه نزدیک به 90 میلیون نفر به این کشور سفر می‌کنند. بسیاری از افرادی که برای بار اولین بار در تور اروپا پاییز 99 ثبت نام می‌کنند، فرانسه را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند.

پاریس نه تنها در فرانسه، بلکه مهمترین مقصد گردشگری جهان نیز هست. این شهر به قدری زیبا و خیره کننده است که می‌توان روزها و ماه‌ها در آن به گشت و گذار پرداخت و از زیبایی‌هایش سیر نشد.

شاید اگر از هر فردی در دنیا بپرسید که نماد فرانسه چیست، بدون معطلی برج ایفل را نام ببرد. برج ایفل برای سال‌ها بلندترین برج دنیا بوده است و امروز مهمترین جاذبه گردشگری در فرانسه و جهان است.

موزه لوور دیگر جاذبه مهم پاریس است که تورهای اروپایی را جذاب می‌کند. موزه لوور بزرگترین موزه جهان است و تعدادی از مهمترین آثار هنری و تاریخی جهان، مانند تابلوی مونالیزا در آن قرار دارند.

پاریس مملو از جاذبه‌هایی است که تنها نام بردن از آنها به چندین مقاله نیاز دارد اما از شاخص‌ترین آنها می‌توان به کلیسای نوتردام، کلیسای خون مقدس، میدان شارل دوگل و طاق پیروزی، خیابان شانزه لیزه، میدان کونکورد و ... اشاره کرد.

بهترین مقصدهای تور اروپا

اسپانیا

 اسپانیا یکی دیگر از مقصدهای مهم و جذابی است که گردشگران تور اروپا پاییز 99 به آن سفر می‌کنند. این کشور در غرب قاره اروپا و شبه جزیره ایبری قرار گرفته است و با داشتن فرهنگ اصیل، سواحل و جزایر آفتابی و بناهای شگفت انگیز، گردشگران بسیاری را از سرتاسر دنیا به خود جذب کند.

بارسلونا از مهمترین مقصدهای گردشگری در اسپانیاست که بسیاری از تورهای اروپایی به مقصد این شهر برگزار می‌شوند. معماری خلاقانه آنتونی گائودی و ساختمان‌های عجیب و غریبش بارسلونا را به مقصد جذابی برای گردشگران تبدیل کرده است. همچنین این شهر که در ایالت کاتالونیا واقع شده است، فرهنگی اصیل و مختص به خود دارد که بسیار جذاب و دیدنی است.

سواحل جنوبی اسپانیا و جزایر قناری، از مهمترین مقصدهای گردشگری ساحلی در اروپا هستند که با آب و هوای مدیترانه‌ای خود، تعطیلات بینظیری را برای شما رقم خواهند زد.

بهترین مقصدهای تور اروپا

قاره اروپا با داشتن آب و هوای معتدل، طبیعت بی‌نظیر، آثار تاریخی شگفت انگیز، غذاهای خوشمزه و شهرهای پیشرفته به اصلی‌ترین مقصد گردشگری دنیا تبدیل شده است و سالانه افراد بسیاری از تور اروپا برای سفر به کشورهای قاره سبز استفاده می‌کنند.

اما با توجه به هزینه تور اروپا و پیچیده بودن مراحل صدور ویزا و شرایط تور اروپا، باید یک آژانس گردشگری معتبر و متخصص تورهای اروپایی انتخاب کنید. آژانس گردشگری ققنوس بیش از 4 دهه است که به عنوان مجری مستقیم تور اروپا فعالیت می‌کند و تور اروپا ققنوس بهترین تور اروپا تابستان 98 است.

آژانس ققنوس تور اروپا را در پکیج‌های متنوعی ارائه می‌کند و شما بر اساس نیاز خود، می‌توانید یکی از تورهای اروپایی ققنوس را انتخاب کنید. برای دیدن فهرست تورهای اروپایی ققنوس کافیست به وبسایت این شرکت سر بزنید.

 

تور اروپا بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات به همراه خانواده و دوستان است. اما بهترین مقصدهای تور اروپا کجاست و بهترین برگزار کننده تور اروپا کدام آژانس است؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز