خبرگزاری کار ایران

بهترین مکان‌های تفریحی مشهد که کسی از آن خبر ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۵۸۴

هیچ چیز مانند تجربه تفریح های هیجان انگیز نمی تواند به سفر شما رنگ و لعاب جذابی ببخشد. همیشه برای سفر به مشهد با پیشنهادهای زیادی روبه رو خواهیم بود اما انتخاب بهترین گزینه در بین تمام پیشنهادهای جذاب بسیار سخت است. در ادامه همراه ما باشید تا با معرفی بهترین مکان های تفریحی مشهد، شما را در انتخاب لوکس ترین تفریح ها در طول سفر کمک کنیم..

مکان های تفریحی مشهد نزدیک حرم کجاست؟

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که مسافران مشهدی همیشه با آن درگیر هستند، پیدا کردن بهترین مکان های تفریحی مشهد و دیدنی های نزدیک حرم امام رضا (ع) است. خوشبختانه در نزدیکی حرم رضوی مکان های تفریحی و دیدنی فراوانی وجود دارد تا مسافران و زائران امام رضا بتوانند با طی کردن مسیر کوتاهی حال و هوای سفر خود را تغییر دهند.

یکی از جذاب ترین تفریح هایی که برای مسافران هیجان زیادی دارد خرید سوغاتی است. بازار رضا در نزدیکی حرم امام رضا به عنوان قدیمی ترین و تاریخی ترین بازار مشهد هر آنچه برای خرید سوغاتی به کار مسافران می آید را در غرفه های جذابی که دارد به فروش گذاشته است.

همچنین بازدید از مسجد گوهر شاد، موزه نادری و از همه مهمتر مقبره های تاریخی حرم امام رضا به عنوان نزدیک ترین و جذاب ترین تفریح هایی به حساب می آید که زائران امام رضا از آن استقبال می کنند.

کجا بریم تو مشهد خوش می گذره؟

منطقه گردشگری سپاد مشهد به عنوان یک منطقه بین المللی، فضای مناسبی برای گشت و گذار در مشهد فراهم آورده تا مسافران بتوانند با رساندن خود به این منطقه گردشگری هر آنچه را از یک سفر شگفت انگیز می خواهند پیدا کنند.

تونل پرواز باد صبا یکی از محبوب ترین تفریح هایی است که در جهان تنها 3 کشور از آن بهره مند هستند و مشهد یکی از آن هاست. با سوار شدن به روی این تونل می توانید یک بار برای همیشه طعم خوش پرواز را تجربه کنید. علاوه بر این مجموعه گردشگری سپاد باغ پرندگان، پارک آبی، رستوران و مراکز خرید بی نظیری را در خود جای داده است تا لذت گشت و گذار را برای مردم تکمیل کند.

بهترین مکان‌های تفریحی مشهد که کسی از آن خبر ندارد

یکی دیگر از تفریح هایی که برای جوانان و گروه های دوستانه مناسب است، باشگاه های پینت بال مشهد نام دارد بازی پینت بال یک تفریح لوکس به حساب می آید و هزینه ورودی آن به نسبت دیگر تفریح های هیجانی مشهد بیشتر است.

بهترین جای تفریحی برای کودکان در مشهد

بیشتر کودکان در طول سفر به دنبال کشف تجربه های جدید و گذراندن اوقات خوش و شاد می گردند. شهر مشهد نیز برای میزبانی بهتر از کودکان، امکانات ویژه و قابل توجهی را فراهم کرده تا خاطره خوشی را برای سفر به مشهد در خاطر آنها بسازد.

پارک علمی پروفوسور بازیما مشهد یکی از مکان های تفریحی و علمی مخصوص کودکان است. این پارک علمی با محیطی شبیه سازی شده شبیه بدن انسان کودکان را با علوم زیستی و علمی بیشتر آشنا می کند.

شهربازی های مشهد از دیگر تفریح های مورد علاقه کودکان است که با ورود به آن می توانند شادی و نشاط را تا ساعت ها دنبال کنند. این شهربازی های جذاب از وسایل بازی استاندارد و به روز دنیا ساخته شده تا والدین بتوانند با خیال راحت فرزند خود را به آنجا بیاورند.

چالیدره مشهد جذاب ترین مکان برای تفریح های خاص

چالیدره مشهد از آن دسته مکان های تفریحی مشهد است که مسافران مشهدی حداقل باید بیش از نیمی از روز خود را برای تفریح در این منطقه جذاب بگذرانند. این منطقه در سال های اخیر امکانات تفریحی زیادی را برای رفاه حال گردشگران به بهره برداری رسانده تا مردم از تجربه سفر به چالیدره احساس خوش و رضایت داشته باشند.

بهترین مکان‌های تفریحی مشهد که کسی از آن خبر ندارد

چالیدره مشهد می تواند تمام آنچه برای گذراندن یک روز جذاب در سفر را لازم دارید را در اختیار شما بگذارد. پیشنهاد می کنم اگر به منطقه چالیدره مشهد سر زدید حتما قایق سواری و بانجی جامپینگ را فراموش نکنید. علاوه بر این رستوران ها و کافی شاپ های جذاب چالیدره می تواند تجربه تست کردن یک میان وعده خوشمزه را برای شما ارمغان بیاورد.

طرقبه مشهد، بهترین ییلاق تفریحی نزدیک مشهد

هنوز هم به دنبال پیدا کردن بهترین تفریح های مشهد می گردید؟ اگر باز هم برای انتخاب یک تفریح هیجانی در بهترین نقطه مشهد راهی پیدا نکرده اید، حتما طرقبه مشهد گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. از طرقبه تا میدان اصلی شهر مشهد تنها نیم ساعت فاصله است اما این فاصله برای کشف یک ییلاق کوهستانی زیبا که امکانات تفریحی بی نظیری را در خود جای داده منطقی است.

در طرقبه مشهد می توانید بساط پیک نیک های خانوادگی را راه بیندازید و حسابی از طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه لذت ببرید. پیشنهاد می کنم اگر به طرقبه رفتید حتما به مجتمع تفریحی ویلا شهر هم سری بزنید تا از تجربه تفریح های متفاوتی مانند اسب سواری و قایق سواری نیز بهره ببرید.

در این ییلاق تفریحی می توانید خوشمزه ترین آش سنگی دنیا را تست کنید و برای مدت زمانی کوتاه از دغدغه زندگی شهری فاصله بگیرید. پیشنهاد می کنم در طول گشت و گذار در طرقبه از دیدن مکان های دیدنی این منطقه مانند کاخ بیلدر و پارک سنگی نصوح آباد مشهد نیز بی نصیب نمانید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز