خبرگزاری کار ایران

10 کافه روباز تهران را بشناسید

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۵۶۶

تهران شهری است که تقریبا در هر خیابان آن کافه‌ای قرار گرفته تا پذیرای مردمی باشد که می‌خواهند از دود و شلوغی شهر وقت خود را به یک فنجان قهوه بسپارند یا گوشه دنج یک کافه به گفت‌وگو بنشینند.

ایلنا٬ با آمدن فصل گرما کافه‌هایی که امکان نشستن در فضای باز را فراهم کرده‌اند، طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. با ما همراه باشید تا 10 مورد از بهترین کافه‌های روباز تهران را به شما معرفی کنیم. اگر قصد سفر به تهران را دارید همین الان بلیط هواپیما خود را رزرو کنید.

کافه شمرون

این کافه به صبحانه خوب‌ و فضای باز دلپذیر معروف است. صندلی‌هایی که جلوی یک عمارت زیبا چیده شده‌اند، خنکای حوض و آب‌نما و درختان چنار تنومند اطراف از کافه شمرون یک مکان کم‌نظیر ساخته‌اند. این کافه در خیابان فرشته و باغ موزه هنر ایرانی واقع شده است. (برای سفر فلایتیو بهترین هتل تهران را به شما پیشنهاد می کند)

کافه موسیقی

موزه موسیقی گنجینه‌ای از میراث موسیقی است که در خیابان فرشته قرار دارد. در محوطه‌ این موزه یک کافه کوچک واقع شده است که روح موسیقیایی موزه در فضای آن نیز دمیده شده و مجموعه‌ای دوست داشتنی ساخته است.

کافه ویونا (باغ فردوس)

این کافه در محوطه باغفردوس و در خیابان ولیعصر واقع شده است. تلفیق دالان سبز کافه، سایه‌سار درختان کهنسال شمیران و جوی آب روان فضایی را به وجود آورده‌ است تا کافه ویونای باغفردوس در گرمای تابستان نسبت به شعبات دیگر آن پرطرفدارتر باشد.

کافه بام خانه هنرمندان

پارک هنرمندان تهران در خیابان ایرانشهر علاوه بر گالری‌های مختلف و سالن تئاتر، چند کافه نیز دارد. کافه-رستوران بام خانه در پشت بام خانه هنرمندان در این پارک واقع شده است. این کافه پاتوق بازیگرانی است که به خانه هنرمندان رفت و آمد می‌کنند و گلدان‌های رنگارنگی که در محیط آن قرار داده شده‌، فضایی دلپذیر را به وجود آورده‌اند.

کافه زندگی زیبا

این کافه زیبا در خیابان ایران زمین شهرک غرب قرار دارد و یکی از بهترین کافه‌های آن منطقه به حساب می‌آید. کافه زندگی زیبا فضای بالکنی و سالنی مدرن و دلنشینی دارد. صندلی‌های راحت این کافه در کنار خوراکی‌های خوش طعم می‌توانند مشتری‌ها را تا ساعت‌ها آن‌جا نگه ‌دارند.

چای بار

یکی از زیباترین کافه‌های تهران چای بار است که در انجمن خوشنویسان در دزاشیب واقع شده. این کافه یک ساختمان قدیمی و خوش آب و رنگ است که حیاط سرسبز آن درواقع همان محوطه انجمن است. شهرت چای بار از دمنوش‌ها، شربت‌ها و محوطه کم‌نظیرش می‌آید.

کافه ویکولو

معماری ایتالیایی و فضای باز کافه آن را به یکی از منحصر به فردترین کافه‌های تهران بدل کرده است. ویکولو آن‌قدر دوست‌داشتنی است که قیمت‌های گران مانع شلوغی آن نشده است. این کافه زیبا در مرکز خرید مدرن الهیه واقع شده است.

کافه ایوان

در شلوغی خیابان منوچهری تهران کافه‌ای دنج با ایوانی زیبا واقع شده است که نام خود را نیز از همین ایوان وام گرفته است. این کافه یکی از پرطرفدارترین کافه‌های مرکز شهر تهران است و آدم را در فضایی زیبا و آرام ساعاتی از شلوغی آن منطقه دور می‌کند.

کافه ریبار

ریبار در واقع همان کافه موزه زمان است که در منطقه زعفرانیه قرار دارد. بوفه صبحانه این کافه در فضایی سبز و دلپذیر آن‌قدر پرطرفدار است که صبح روزهای تعطیل بسیاری در نوبت خالی شدن جا برای صرف صبحانه آن منتظر می‌مانند.

کافه کاتیج

مجموعه کوهستان در منطقه نیاوران یک محیط زیبا است که کلوب ورزشی، رستوران و کافه در میان یک باغ بزرگ جای گرفته‌اند. کافه کاتیج نیز که در این مجموعه قرار دارد، درواقع یک رستوران آسیایی است که محیط بیرون از ساختمان خود را به کافه اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز