خبرگزاری کار ایران

بلیط چارتر چیست؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۱۶۵

خریداران بلیط هواپیما چارتر شرایط یکسانی را با خریداران بلیط سیستمی از لحاظ پرواز، نوع صندلی، کابین و پذیرایی تجربه خواهند کرد. حتی امکان خرید بلیط چارتر بیزینس کلاس هم وجود دارد. بنابراین شرایط پرواز میان بلیط هواپیما چارتر و سیستمی فرقی ندارد.

ایلنا؛ اگر تجربه سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما داشته باشید حتما اصطلاح بلیط چارتر هواپیما را زیاد شنیده‌اید. به طور کلی دو نوع بلیط هواپیما وجود دارد: بلیط چارتر و بلیط سیستمی. بلیط سیستمی نرخ ثابتی دارد که از سوی مراجع مربوطه تعیین می‌شود، در حالی که قیمت بلیط چارتر اینگونه نیست و نوسانات زیادی دارد.

در حال حاضر، تعدادی چارترکننده وجود دارد که تمام یا تعدادی از بلیط‌های هواپیما را یک‌جا و اصطلاحا به صورت دربست خریداری می‌کنند تا این بلیط‌ها را به مرور زمان به فروش برسانند. چارترکننده‌ها برای اینکه تمام بلیط‌های‌شان به فروش برسد و صندلی‌هایشان خالی نماند قیمت‌ها را کاهش می‌دهند. طبیعی است که هر چه به زمان پرواز نزدیک می‌شویم، اگر بلیط‌ها هنوز موجود باشند، چارترکننده باز هم قیمت‌ها را کاهش می‌دهد. به همین دلیل است که قیمت پرواز چارتر در برخی از مواقع نسبت به بلیط سیستمی ارزان‌تر است. البته ارزان بودن بلیط چارتر هواپیما همیشگی نیست و در مواقع خاص اتفاق می‌افتد

بلیط چارتر یا سیستمی؟

شاید تصور شود مسافرانی که بلیط هواپیما چارتر می‌خرند سفر بی‌کیفیت‌تری خواهند داشت، در حالی که چنین تصوری کاملا اشتباه است. خریداران بلیط هواپیما چارتر شرایط یکسانی را با خریداران بلیط سیستمی از لحاظ پرواز، نوع صندلی، کابین و پذیرایی تجربه خواهند کرد. حتی امکان خرید بلیط چارتر بیزینس کلاس هم وجود دارد. بنابراین شرایط پرواز میان بلیط هواپیما چارتر و سیستمی فرقی ندارد.

در بین تمامی سایت های فروش آنلاین آژانس شاهین گشت با فروش بلیط های چارتر ، کمترین نرخ پروازی رو در اختیار مسافران محترم جهت خرید آنلاین قرار داده است.

با مراجعه به سایت زیر، شما مسافرین عزیز میتوانید بلیط های چارتری را به هر مقصدی که مد نظرتون هست بصورت آنلاین خریداری نمایید.

www.shahingasht.info

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز