خبرگزاری کار ایران

همین امروز بلیط هواپیما را رزرو کنید

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۹۵۰

مسافرت بر شخصیت و رشد فردی انسان تاثیر بسزایی دارد. برای سفر رفتن علاوه بر داشتن اراده کافی، دل کندن از روزمرگی که بدون برنامه ریزی در حال انجام است، سخت و دلهره آور میباشد، مخصوصا اگر در پی یک سفر طولانی باشید. اولین قدم  برای یک سفر خاطره انگیز و فرح بخش برنامه ریزی دقیق و از پیش تعیین شده است که با خرید بلیط هواپیما آغاز می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث کاهش هزینه سفرهای خارجی می‌‎شود، اطلاع از نحوه خرید بلیط ارزان هواپیما و یا رزرو به موقع بلیط است. رزرو بلیط هواپیما برعکس آن چیزی که در ذهن ما شکل گرفته است نیاز به پرداخت هزینه ندارد. البته اگر از طریق نمایندگان رسمی خطوط هوایی صورت گیرد. به یاد داشته باشید که رزرو بلیط به معنای خرید قطعی بلیط هواپیما نیست.

رزرو بلیط هیچ تعهد مالی ندارد و کاملا رایگان است!

رزرو بلیط به صورت آنلاین و کاملا رایگان از طریق فلایتیو قابل انجام است. ضمن اینکه نماینده رسمی کلیه خطوط هواپیمایی بوده و صندلی پرواز شما براساس قوانین هر خط هوایی از چند ساعت تا چند هفته قابل رزرو شدن است، این امکان فوق العاده برای تهیه بلیط با قیمت بسیار مناسب برای مسافران است.

رزرو بلیط پروازهای خارجی مناسب چه افرادی است؟

رزرو بلیط هواپیما برای سه دسته از مسافران مناسب است.

دسته اول: افرادی که از زمان دقیق آماده شدن ویزا خود اطلاع نداشته و برای اینکه بتوانند کمترین هزینه و بهترین پرواز خارجی را انتخاب کنند، بهتر است قبل از دریافت ویزا بلیط خود را رزرو کنند.

دسته دوم: افرادی که به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما بوده و برای سفر خود از هفته‌ها قبل برنامه ریزی نموده اند.

دسته سوم: افرادی که منتظر قطعی شدن برنامه سفر خود میباشند و قصد دارند بلیط خود را به منظور جلوگیری از نوسانات قیمت، از پیش تهیه کنند.

هیچ نیازی به کنسل کردن بلیط رزوری خود ندارید

چنانچه رزرو بلیط به پایان زمان اعتبار خود نزدیک شده باشد و به هر دلیلی از جمله عدم امکان رفتن به سفر در آن بازه زمانی موفق به سفر رفتن نباشید، بدون پرداخت هزینه، رزرو پرواز بطور اتوماتیک کنسل میگردد.

به راحتی از زمان باقی مانده بلیط رزور خود مطلع شوید

برای اینکه از مدت زمان رزرو بلیط هواپیما مطلع شوید کافیست به حساب کاربری خود در فلایتیو مراجعه نموده و این زمان را مشاهده کنید. معمولا این اطلاع رسانی بین یک تا یک ساعت و نیم  بعد از زمان رزرو در پروفایل شما قابل مشاهده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز