خبرگزاری کار ایران

بهترین برند تلویزیون که می‌توانید برای خرید انتخاب کنید کدام است؟

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۴۲۰

ما سایت فروشگاهی بانه سرویس را که یکی از بزرگترین و با سابقه‌ترین سایت‌های فروشگاهی لوازم دیجیتال است معرفی می‌کنیم.

ایلنا؛ یکی از مهم‌ترین مسائل در خرید تلویزیون این است که شما کدام برند را انتخاب می‌کنید؟ اگرچه ممکن است هنگام خرید تلویزیون تشخیص اینکه اهمیت برند تا به چه اندازه است سخت باشد. اما همین مسئله در آینده، و پس از اینکه تلویزیون خود را خریداری کردید و مشغول لذت بردن از تصاویر بی‌نظیر آن شدید ناگهان مهم می‌شود.

اگر بدون آگاهی به برندهای مختلف دست به انتخاب و خرید تلویزیون می‌زنید، ممکن است از خرید آن برند ضررهای بسیار زیادی را متحمل شوید که ممکن بود در خرید برند رقیب دچار آن ضررها نشوید و حتی سود هم ببرید.

اما چطور ضررها و چطور سودهایی؟

منظور من از ضرر و سود مربوط به انتخاب برندهای مختلف، به مسائلی همچون خدمات پس از فروش، پشتیبانی، به روزرسانی و... است. شما هنگامی که در حال خرید هستید یک بودجه‌ی مشخص دارید. مثلاً ۱۰ میلیون، بر اساس همین بودجه دست به خرید می‌زنید و قطعاً انتخابتان تلویزیون‌های ۱۰ میلیون تومانی است.

اما در کمال شگفتی متوجه می‌‌‌شوید که تلویزیون‌های برند الف با وجود امکانات بسیار بهتر از برند ب ۱۰ میلیون هستند، در صورتی که تلویزیون‌های ضعیف‌تر برند ب با همان کیفیت و امکانات ۱۲ میلیون تومان از آب در می‌آید.

یکی از دلایل آن این است که برند ب همراه با خود تلویزیون به شما امکانات و پشتیبانی‌های منحصر به فرد پس از خرید را هم می‌فروشد. اما برند الف پس از فروش تلویزیون کارش تمام شده و دیگر خدمات پس از فروشی در کار نیست.

در ادامه به بررسی بزرگ‌ترین تولید کننده‌گان تلویزیون و معتبرترین آن‌ها می‌پردازیم تا انتخاب برند مناسب تلویزیون را قدری برای شما ساده‌تر کنیم.

پنج: برند شارپ متعلق به کشور ژاپن

برند شارپ که قدمتی بیش از یک‌صد سال دارد، از سال ۱۹۱۲ در اوکاسا ژاپن به دست یک فرد ژاپنی تأسیس شد که کارش در ابتدا تولید مداد‌های نوکی بود. رفته‌رفته برند شارپ به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین برندهای سراسر جهان تبدیل شد. در حال حاضر این برند را به عنوان پنجمین تولید کننده‌ی بزرگ تلویزیون در جهان و بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی لوازم اداری می‌دانند.

بهترین برند تلویزیون که می‌توانید برای خرید انتخاب کنید کدام است؟

 

البته این شرکت هم‌اکنون به دست کمپانی تایوانی فاکس‌کان خریداری شده است. بنابراین خرید از این کمپانی را الارغم کیفیت و صلاحیت بالای آن پیشنهاد نمی‌کنیم.

چهار: برند پاناسونیک متعلق به کشور ژاپن

جالب است که هر پنج تولید کننده‌ی بزرگ تلویزیون در جهان متعلق به آسیای شرقی هستند. پاناسونیک برای ایرانی‌ها نامی آشناست و احتمالاً اولین تلویزیون بزرگ و رنگی‌ای که یک روز پدرتان آن را به خانه آورد و همه را شوکه کرد نام برند پاناسونیک را بر خود داشته است.

بهترین برند تلویزیون که می‌توانید برای خرید انتخاب کنید کدام است؟

این شرکت هم واقع در اوساکای ژاپن است و فعالیت خود را از سال ۱۹۱۸ آغاز کرده است. برند پاناسونیک از قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی بسیار بالا برخوردار است، همانطور که از ژاپنی‌ها انتظار می‌رود.

سه: برند سونی متعلق به کشور ژاپن

به یکی از مهم‌ترین برندهای جهان در صنعت تولید وسایل دیجیتال می‌رسیم. شکی نیست که احتمالاً وقتی نام کشور ژاپن به گوشتان می‌خورد ناخودآگاه به یاد برند سونی می‌اُفتید. شاید اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این غول ژاپنی واکمن‌هایی باشد که ۴۰ سال پیش روانه‌ی بازار کرد، یا پلی‌استیشن‌هایی که با خاطرات کودکی ما گره خورده است.

اما سونی همیشه یکی از بهترین تولید کنندگان در صنعت تلویزیون بوده است.

بهترین برند تلویزیون که می‌توانید برای خرید انتخاب کنید کدام است؟

این کمپانی ژاپنی که به کیفیت بالا مشهور است، از پشتیبانی‌ و خدمات پس از فروش مناسب نیز برخوردار است. برند سونی به طور رسمی در ایران نمایند دارد و یکی از اصلی‌ترین مشتریانش را هم فارسی زبانان به حساب می‌آورد.

برای مشاهده انواع تلویزیون سونی می‌توانید به صفحه‌ی محصولات این برند در سایت بانه سرویس مراجعه کنید.

دو: برند ال جی متعلق به کشور کره جنوبی

کره‌ی جنوبی تقریباً بازار وسایل دیجیتال را به مالکیت اختصاصی خودش در آورده است. پس تعجبی ندارد که ال جی هم یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تلویزیون در جهان باشد.

تلویزیون ال جی مقرون به صرفه‌ترین برند بزرگ تولید کننده‌ی تلویزیون در جهان به شمار می‌آید. این برند به شکل عجیبی محبوب‌ترین برند تلویزیون در ایران نیز به حساب می‌آید و ایرانی‌ها بیشترین تمایل را به خرید آن دارند.

بهترین برند تلویزیون که می‌توانید برای خرید انتخاب کنید کدام است؟

لازم به ذکر هم نیست که ال جی از سال‌ها پیش با نمایندگی گلدیران در ایران مشغول سرویس دهی کامل خدمات پس از فروش است.

برای مشاهده انواع تلویزیون ال جی می‌توانید به صفحه‌ی محصولات این برند در سایت بانه سرویس مراجعه کنید.

یک: سامسونگ متعلق به کشور کره جنوبی

و اما بالأخره به پر فروش‌ترین و بزرگ‌ترین برند تلویزیون حال حاضر جهان رسیدیم. تعجبی هم ندارد که سامسونگ این لقب را یدک بکشد. چراکه این برند بود که پس از موفقیت خیره کننده‌ی تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان از تلویزیون هوشمند رونمایی کرد و صنعت تلویزیون را به مرحله‌ی بعدی هدایت کرد.

بهترین برند تلویزیون که می‌توانید برای خرید انتخاب کنید کدام است؟

تلویزیون سامسونگ اگرچه ممکن است گران باشد اما شکی در کیفیت آن و خدمات پس از فروش آن نیست و چه کسی می‌تواند بگوید تلویزیون سامسونگ مناسب شما نیست؟

از کجا خرید کنیم؟

برای خرید لوازم دیجیتال بهترین و مدرن‌ترین راه خرید از اینترنت و سایت‌های فروشگاهی است. به دلایلی واضح. مثلاً شما می‌توانید مطمئن باشید که به خاطر واسطه‌های فراوان قرار نیست چند برابر قیمت واقعی برای محصول مورد نیازتان پول صرف کنید. از طرفی هم فروشگاه‌های اینترنتی تنوع و شفافیت بیشتری در ارائه محصولات به مشتری دارا هستند.

با تمام این حرف‌ها ما سایت فروشگاهی بانه سرویس را که یکی از بزرگترین و با سابقه‌ترین سایت‌های فروشگاهی لوازم دیجیتال است معرفی می‌کنیم.

از مزایای خرید از این وب سایت می توان به امکان پراخت درب منزل اشاره کرد. یعنی مشتری فقط با پرداخت هزینه حمل، می‌تواند وجه کالای مورد نیاز خود را درب منزل و پس از تست سلامت پرداخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز