خبرگزاری کار ایران

هنگام اجاره خودرو این سه نکته را فراموش نکنید

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۸۱۷

اجاره خودرو یکی از راه‌های به‌صرفه و جذاب برای تجربه رانندگی با یک خودروی لوکس است. اگر می‌خواهید این تجربه شیرین‌تر شود؛ این موارد را فراموش نکنید.

ایلنا؛ با اجاره خودرو می‌توانید از مزایای رانندگی با یک خودروی لوکس و باکیفیت بهره ببرید. سفر، تشریفات، ماشین عروس و... از جمله دلایلی است که ممکن است شما را به اجاره ماشین ترغیب کند. اجاره خودرو می‌تواند تجربه‌ای خاص و ویژه برای شما بیافریند. اما در کنار همه این مزایا، اگر می‌خواهید تجربه خوبی داشته باشید؛ باید شرایط و خدمات اجاره خودرو را مدنظر داشته باشید. توجه به این نکات ساده است؛ و امنیت خاطر بیشتری را برای شما فراهم می‌کند.

به هر کسی اعتماد نکنید

خوشبختانه مراکز و شرکت‌های رسمی بسیاری در تهران و سایر شهرهای بزرگ ایران به ارائه خدمات اجاره ماشین می‌پردازند. بنابراین جای هیچ شکی نیست که اگر می‌خواهید قرارداد اجاره شما رسمیت داشته باشد؛ و شرکت در برابر تعهداتش مسئولیت‌پذیر باشد؛ بهتر است یکی از این مراکز معتبر را برای اجاره ماشین انتخاب کنید. متاسفانه گاهی شرکت‌های غیر رسمی و افراد متفرقه با ارائه پیشنهادات قیمتی ارزان‌تر، باعث فریب خوردن افراد می‌شوند.

اجاره خودرو از این مراکز علاوه بر اینکه خیال شما را از بابت موارد حقوقی قرارداد آسوده می‌کند؛ از نظر دریافت خدمات مناسب در طول مدت اجاره نیز بسیار موثر است. به عنوان مثال تضمین سلامت فنی خودرو، رسیدگی و تعویض خودرو در صورت خرابی ناگهانی و سایر حمایت‌های لازم در طول مدت اجاره ماشین، از جمله مواردی است که در این زمینه بسیار مهم است.

یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در این حوزه در شهر تهران، مجموعه اجاره خودروی سورنا است. سورنا سیر با ارائه مجموعه متنوعی از خدمات استاندارد و مورد نیاز، تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می‌کند.

هنگام اجاره خودرو این سه نکته را فراموش نکنید

تعهدات قرارداد را فراموش نکنید

خواندن قراردادهای حقوقی کاری زمان‌بر و حوصله سر بر است؛ اما توصیه اکید می‌کنیم حتما و قطعا پیش از امضای قرارداد به دقت بندهای آن را مطالعه کرده و نسبت به تعهدات خود و شرکت اجاره دهنده آگاه شوید. فراموش نکنید که توضیحات شفاهی اگرچه قابل توجه است؛ اما تنها برای اطلاع رسانی است و آنچه مورد اعتماد و قابل اجرایی شدن است؛ تعهداتی است که در قالب قرارداد اجاره خودرو بین شما و شرکت مد نظر ثبت شده است. مواردی مثل شرایط دریافت و تحویل خودرو، تضمین سلامت خودرو، بیمه‌های لازم، هزینه‌های اولیه و هزینه‌های احتمالی اضافی، خدمات مدت اجاره و پشتیبانی‌های لازم، مدارک لازم برای اجاره خودرو بابت تضمین و اطلاعات شناسایی و... همگی باید به دقت و کمال در قرارداد ثبت شده باشد.

با اطمینان برانید

البته که همیشه و در همه حال باید با اطمینان راند! اما رانندگی با خودروی اجاره‌ای نیازمند سطح بالاتری از احتیاط است. در درجه اول رانندگی با هر خودرویی ویژگی‌های خاص خود را دارد؛ که باید به آن عادت کنید. از سویی این خودرو در دستان شما امانت است؛ البته که خودروهای اجاره‌ای در برابر حوادث گوناگون بیمه می‌شوند؛ اما این کافی نیست و کوچک‌ترین ضرر وقوع حوادث رانندگی، خراب شدن سفر یا برنامه شماست. نکته دیگر این است که به هر حال مسئولیت بخشی از خسارات احتمالی بر عهده شما خواهد بود.

بنابراین اگر می‌خواهید سفری بدون دغدغه و آسوده داشته باشید؛ کمی از سرعت کاسته و به دقت خود در رانندگی بیفزایید.

در نهایت اگر در زمینه اجاره خودرو سوال و ابهامی دارید؛ با مراجعه به وب‌سایت سورنا سیر و یا تماس با این مجموعه معتبر، ابهامات خود را برطرف کرده و پس از اطمینان کامل و به‌صورت آگاهانه اقدام به اجاره خودرو کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز