خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین نکات برای انتخاب درب و پنجره upvc

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۸۱۲

اگر قصد تعویض درب و پنجره‌های قدیمی خود را با درب و پنجره upvc دارید؛ در این نوشته مهم‌ترین نکاتی را که باید در نظر داشته باشید، مطرح کرده‌ایم.

ایلنا؛ درب و پنجره upvc  تغییری بزرگ و جذاب در ساختمان‌های ما ایجاد کرده است. تفاوتی ندارد که ساختمان مد نظر مسکونی یا تجاری و یا نوساز یا قدیمی ساز باشد؛ در هر صورت شما می‌توانید از مزایای محصولات یو پی وی سی در بهینه سازی ساختمان خود در ابعاد گوناگون بهره ببرید. اما اگر قصد دارید از این محصولات استفاده کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم پیش از انتخاب و خرید، نکات زیر را در نظر داشته باشید. این نکات کمک می‌کند تا انتخاب بهتر و مناسب‌تری داشته باشید.

علت این خرید مهم را مشخص کنید

حتما بارها و بارها درباره مزایای درب و پنجره upvc  ، به‌خصوص پنجره‌های دوجداره upvc مطالبی را شنیده‌اید. همه افرادی که تصمیم به انجام این خرید گرفته‌اند؛ می‌دانند که این محصولات دارای مزایای زیادی مثل کاهش مصرف انرژی، عایق مناسب در برابر صدا، دوام بسیار بالا، ظرافت و زیبایی و... هستند. اما بسیار مهم است که دقیقا بدانید این محصول را با چه هدفی خریداری می‌کنید. به عنوان مثال ممکن است طرح ظاهری و تنوع تنظیمات برای شما مهم‌تر از تنوع رنگی باشد؛ و برای شخصی که ساختمانش در کنار خیابان اصلی یا اتوبان واقع شده، عایق صدا و ذرات گرد و غبار بودن، مهم‌ترین اولویت باشد.

این مسئله از این نظر مهم است که انواع درب و پنجره‌های upvc از نظر ارائه مزایای گوناگون، دارای کیفیت‌های متفاوتی هستند.

قیمت‌ها را با کیفیت ارائه شده مقایسه کنید

از قدیم گفته‌اند که هر ارزانی بی‌علت نیست؛ و هر گرانی بی‌حکمت نیست. واقعیت هم این است که اگر به دنبال محصولی با کیفیت و با دوام هستید؛ باید بودجه مناسب‌تری را در نظر بگیرید. البته در این آشفته بازار قیمت‌ها، پیشنهاد می‌کنیم از چند شرکت گوناگون استعلام قیمت کنید؛ و سپس تصمیم بگیرید. همچنین در استعلام قیمت خود به چند مورد که مشخص کننده کیفیت درب و پنجره یو پی وی سی   هستند، توجه کنید. در ادامه نوشته این موارد مهم را مطرح می‌کنیم.

جنس پروفیل

جنس و نوع پروفیل مهم‌ترین فاکتوری است که روی قیمت آن موثر است؛ شرکت‌های گوناگونی پروفیل‌ها را ارائه می‌دهند؛ اما به‌طور کلی یک پروفیل با کیفیت بر مبنای استانداردهای جهانی باید حداقل دارای 3 میلی‌متر ضخامت باشد.

همچنین توجه کنید که قالب فروشندگان در ایران، قمیت خود را بر مبنای برند پروفیل اعلام می‌کنند؛ که این موضوع کفایت نمی‌کند؛ چراکه علاوه بر برند و جنس پروفیل، عوامل دیگری نیز در کیفیت نهایی درب و پنجره upvc دخیل هستند.

یراق آلات و اتصالات درب و پنجره

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که روی قیمت نهایی محصول تاثیر دارد؛ یراق آلات فلزی و اتصالات و درب و پنجره است. در بازار ایران این یراق آلات در دو دسته ترک و آلمانی ارائه می‌شود. طبیعتا جنس آلمانی از کیفیت بالاتری برخوردار است؛ و البته به همان میزان نیز دارای قیمت بالاتری خواهد بود. بنابراین حتما در مورد برند و کشور سازنده یراق آلات محصول خود سوال کنید.

نکته مهمی که باید در این زمینه در نظر بگیرید، میزان استفاده و در نتیجه استهلاک این یراق آلات است. به عنوان مثال اگر شما درب و پنجره‌ها را به‌طور متوالی و هر روزه باز و بسته می‌کنید؛ طبیعتا نیازمند یراق آلات با کیفیت‌تری هستید.

مهم‌ترین نکات برای انتخاب درب و پنجره upvc

جنس شیشه

جنس و تعداد جداره‌های شیشه از دیگر مواردی است که روی قیمت محصول نهایی موثر است. شیشه‌های دو جداره از نظر عایق دما، صدا و آلودگی بودن، بسیار موثر هستند؛ و می‌توانند به‌خوبی موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند.

در این زمینه فاکتورهایی مثل ضخامت شیشه که از 2 الی 6 میلی‌متر وجود دارد؛ تا اسپیسر، چسب مخصوص، رطوبت گیر و گاز آرگون تزریق شده بین دو جداره، می‌تواند موجب بهبود عملکرد پنجره یو پی وی سی و البته تغییر قیمت آن شود.

سایر موارد

در نهایت موارد دیگری مثل شکل طراحی، نوارهای به کار رفته برای درزبندی و خدمات پس از فروش، از دیگر نکاتی است که هنگام فروش باید به آن توجه کنید.

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب و خرید درب و پنجره upvc مجموعه ایران upvc است. ایران upvc سال‌هاست که در زمینه ارائه خدمات فروش، نصب و خدمات پس از فروش محصولات upvc فعال بوده؛ و محصولاتی با کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز