خبرگزاری کار ایران

بازیکنان منتخب کمپ‌های ایرانسل-لالیگا انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۵۱۷

کمپ نهایی ایرانسل- لالیگا برای انتخاب ۱۶ بازیکن برتر دوره‌های قبلی برگزار شد و مربیان و داوران سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، بازیکنان منتخب را مشخص کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با توجه به کمپ‌های برگزار شده قبلی که با هدف استعدادیابی بازیکنان نوجوان ۱۱ تا ۱۳ سال طی مدت تفاهم‌نامه‌ همکاری ایرانسل و لالیگا برگزار شده بود، یک تیم متشکل از برترین بازیکنانی که در ادوار مختلف این کمپ شرکت کرده بودند، طی دو نوبت انتخاب شدند.

کمپ ویژه برای انتخاب بازیکنان مستعدی که در کمپ‌های قبلی استعدادیابی ایرانسل-لالیگا حضور داشتند، پس از برگزاری پنجمین کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا، کار خود را از ۲ تیرماه آغاز کرد و تا ۴ تیرماه ادامه داشت.

در این کمپ علاوه بر مربیان و داوران لالیگا، بازیکنان مطرح تیم ملی فوتبال ایران نظیر علیرضا بیرانوند، شایان مصلح و داریوش شجاعیان نیز حضور داشتند و از روند کار و فعالیت‌های بازیکنان نوجوان مطلع شدند.

بازیکنان دعوت شده به این دوره برای انتخاب ۱۶ بازیکن نهایی از تمامی استان‌های کشور بودند که از میان آنها بازیکنانی از شهرهای «سرباز» استان سیستان و بلوچستان، اصفهان، رضوانشهر، مس سرچشمه، تهران، تالش، مشهد، بابل، جویم، دوگنبدان، میاندوآب، آبادان و تبریز انتخاب شدند. کمپ‌های ایرانسل-لالیگا در هر دوره از سراسر کشور پذیرای بازیکنان مستعد بود و با هدف ارائه تمامی امکانات به همه بازیکنان مستعد در سراسر کشور، بازیکنانی از «پرشین لیگ» نیز در در دوره‌های اخیر آن حضور داشتند.

پیش از این، پنج دوره کمپ استعدادیابی با حضور بازیکنان و سفیران استعدادیابی لالیگا نظیر لوئیس گارسیا، ژولیو باپتیستا، گایزکا مندیتا و کریستین کارمبو در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوتان تیم ملی و باشگاه‌های ایران برگزار شده بود و ۴۲۰ نوجوان مستعد، پس از طی مراحل آموزشی لازم، مدرک حضور در کمپ را دریافت کرده بودند.

کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا در راستای تفاهم‌نامه‌ای بین ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، با دو هدف فراهم کردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدیویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه میان نوجوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز