خبرگزاری کار ایران

آیا از لحاظ پزشکی و سلامت خوابیدن روی کاناپه توصیه می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۵۰۵

همه ی ما بعد از یک روز سخت تجربه خوابیدن بر روی کاناپه جهت تماشای تلویزیون و استراحت کوتاه را داشته ایم و ممکنه از فرط خستگی خوابمان برده باشد و احتمالا خیلی با عوارض ناشی پس از آن آشنا نیستیم و خوابیدن روی کاناپه ساده تر از رفتن تا تخت خوابمان باشد. اما نیاز هست در مورد این عادت بد تجدیدنظر داشته باشیم.

ایلنا؛ خوابیدن بر روی کاناپه علاوه بر اینکه باعث می شود خواب آسوده و با کیفیتی نداشته باشیم موجب بروز مشکلات جسمی هم میشود و با گرفتگی عضلات روبرو خواهید شد.

خوابیدن بر روی کاناپه را کنار بگذارید

پیش می آید که  گاهی از شدت خستگی روی کاناپه دراز بکشید و نا خودآگاه از خستگی مفرد به خواب بروید . این کار بسیار برای شما ضرر دارد و خطرات زیادی برای سلامتی شما به همراه خواهد داشت که شاید از آن بی خبر باشید. خوابیدن روی تخت به علت استفاده از تشک طبی استاندارد بسیار مفید تر از کاناپه میباشد. برخی افراد به دلیل انجام کارهای سخت مبتلا به کمردرد و دردهای عضلانی مختلفی میباشند که البته خوابیدن روی کاناپه این دردها را تشدید میکند. پس با توجه به اینکه امروزه تولید تشک طبی با استاندارد های جهانی، میتوانید با خرید تشک طبی از بسیاری از این امراض جلوگیری کنید و خوابیدن روی کاناپه را حتی اگر خیلی هم خسته باشید برای حفظ سلامتی تان کنار بگذارید.

هر چند خوابیدن بر روی کاناپه و یا مبل مشکل ساز به نظر نمی آید و راحت به نظر می رشد اما در حقیقت خواب کمتر و بی کیفیت تری خواهید داشت چرا که در طول شب بدن شما در تلاش هست نقطه تکیه گاه آسوده تری را پیدا کند و خواب عمیقی نخواهید داشت. حتی راحت ترین خواب هم به کمر و ماهیچه های گردن شما صدمه وارد می کند و تکرار آن مشکلات فیزیکی عدیده ای ایجاد می کند و مجبور به جلسات فیزیوتراپی خواهید شد.

عوارض خوابیدن بر روی کاناپه

بوجود آمدن کمردرد

بهداشتی نبودن کاناپه

نداشتن خواب مناسب و باکیفیت

گرفتگی در عضلات گردن و کتف

شرکت های تولید کننده تشک ایرانی بسیاری وجود دارند از جمله بازرگانی سینا و نمایندگی های تشک رویا  و تشک خوشخواب که با دارا بودن انواع تشک های طبی برای افراد مختلف با موقعیت جسمانی متفاوت ، کمک شایانی به سلامت جسمانی شما میکنند. شما میتوایند این تشک ها را بصورت خرید آنلاین تشک از فروشگاه اینترنتی بازرگانی سینا بصورت قسطی نیز تهیه نمایید.

استارتاپ استودیو سمانیک ارائه کننده خدمات طراحی سایت ، سئو و طراحی اپلیکیشن و ایده های نو در ایران.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز