خبرگزاری کار ایران

در گشت و گذار در تور ایتالیا چه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۸۶۰

همان طور که قبلا اشاره شد، ایتالیا مکان هایی که ارزش دیدن داشته داشند فراوان دارد. در ابتدا گردشگران میخواهند با یک تیر چندین نشان زده و چندین مکان را بازدید کنند، اما شما ممکن است بخواهید شهرهایی که کمتر توریستی هستند و جاذبه های دیدنی دارند را کنار بگذارید.

ایلنا؛ قطعا نمیتوانیم تمام کارهایی که میشود در تور ایتالیا انجام داد را در اینجا (یا هر صفحه دیگری) لیست کنیم. به عبارتی در حقیقت شما میتوانید کل این وبسایت را یک لیست از کارهایی که در تور ایتالیا میتوان انجام داد در نظر بگیرید. اما درحالی که این موارد بیشتر در سطح شهری و محلی کاربرد دارد، در اینجا به مواردی اشاره میکنیم که در برنامه ریزی سفر و اولویت بندی کارهایی که میتوانید انجام دهید یا مکان هایی که میخواهید در طول تور ایتالیا ببینید به شما کمک خواهد کرد.

گشت و گذار در ایتالیا

ایتالیا به خاطر داشتن شبکه ریلی خارق العاده که صدها سال قدمت دارد بسیار خاص و متفاوت است. به کمک این شبکه به راحتی و ارزانی میتوان دور تا دور ایتالیا را در طول تور ایتالیا خود سیر کرد. با ظهور خطوط هوایی ثروتمند اروپایی ( مثل رایان ایر، ایزی جت، و خط هوایی مستقل ایتالیا)، سیستم ریلی محلی تلاش کرد قطارهای مدرن تر و حتی سریع تری را به کار گیرد؛ بنابراین، مردم سفرهای ریلی را کنار نگذاشتند.

آب و هوای ایتالیا و راهنمایی هایی برای جمع کردن وسایل سفر

به طور واضح اولین به سفرم با انگلستان را به خاطر دارم؛ زمانی همکلاسی های انگلیسی ام(که با وسعت امریکا اشنا نبودند) در مورد آب و هوای امریکا از من سوال پرسیدند؛ سوالی که پاسخ دادن به آن بدون تقسیم کشور به ایالات یا حداقل بخش های کوچکتر، غیرممکن است. در ایتالیا مطمئنا تفاوت های منطقه ای در آب و هوا وجود دارد اما به اندازه کافی کوچک است که اعلام وضع هوای تلویزیون کل کشور را شامل شود.حتما شما قبل از جمع کردن وسایل سفر برای تور ایتالیا وضعیت آب و هوای فعلی مقصد را بررسی میکنید، اما در مورد ایتالیا شما این امکان را دارید که اطلاعاتی کلی درمورد وضعیت هوایی کشور در طول یک سال را بدست آورید.

در تور ایتالیا کجا برویم؟

همان طور که قبلا اشاره شد، ایتالیا مکان هایی که ارزش دیدن داشته داشند فراوان دارد. در ابتدا گردشگران میخواهند با یک تیر چندین نشان زده و چندین مکان را بازدید کنند، اما شما ممکن است بخواهید شهرهایی که کمتر توریستی هستند و جاذبه های دیدنی دارند را کنار بگذارید. در بسیاری از مقالات بعضی از شهر های محبوب و تعدادی از شهرهای کمتر محبوب ایتالیا اورده شده است. شما میتوانید با تحقیقات اینترنتی و استفاده از کتب و مجلات و  همچنین با کمک برگزار کنندگان تور ایتالیا به تفکیک درمورد هر مکان، طریقه رفت و آمد، لیست کارهایی که میتوان انجام داد، محل های اقامت، سیستم حمل و نقل عمومی و حتی سفرهای روزانه ای که میتوانید در برنامه سفر خود بگنجانید، اطلاعاتی تهیه نمایید.

 در طول تور ایتالیا کجا اقامت کنیم؟

 این راهنمایی نیز در سطح شهری و محلی کارایی دارد اما در سطح کشوری به نظر من باید شکل متفاوتی از اقامتگاه مطرح شود؛ زیرا در ایتالیا علاوه بر آن چیزی که مسافران میدانند و انتظار دارند، تعدادی انتخاب وجود دارد که شما در هیچکدام از سفرهای تان ندیده و حتی به آن فکر نکرده اید.

غذا در تور ایتالیا

غذای عالی، حومه زیبا، نوشیدنی افسانه ای و تاریخ طولانی ایتالیا را به کشوری عالی برای بازدید و تور ایتالیا مبدل کرده است. هر بار به این کشور سفر کنید بیش از پیش عاشقش میشوید. تاکستانهای شهر توسکانی، تاریخ فلورانس، خیابان های باستانی در رم، طبیعت آرام جنوب ایتالیا، cinque terre  با شکوه، و معابر رمانتیک و شهر ونیز تور ایتالیار را غیر قابل اجتناب کرده است. ایتالیا هیچ گردشگری را ناامید نمیکند و برای لذت بردن از تمام دیدنی ها و تفریحات آن عمری زمان لازم دارید. ایتالیا را باید با صبر و حوصله دید درست مانند منش مردم آن دیار بگردید. بنابراین در تور ایتالیا عجله نکنید آرام باشید و حوصله به خرج دهید و فنجانی قهوه لاته نوش جان کنید.

در گشت و گذار در تور ایتالیا چه کنیم؟

اقامت در تور ایتالیا

در طول تور ایتالیا شما نیاز به اقامتگاه دارید و قبل از سفر از طریق آژانس هوایی باید این گزینه را انتخاب نمایید. خوابگاه های عمومی به طور متوسط شبی ​​18 تا 30 یورو و هتل های خصوصی به طور متوسط شبی 50 تا 100 یورو برای اتاق دریافت میکنند. اکثر هتل ها ملحفه و وای فای رایگان ارائه میدهند. شما باید انتظار پرداخت حدودا 50 یورو برای ساده ترین اتاق ها را داشته باشید. برای اتاق هایی که اندکی زیباتر و بزرگتر اند این مبلغ به 70 یورو میرسد. Airbnb گزینه ی بهتری از هتل هاست. جایی که میشود برای اتاقی مشترک در خانه های خصوصی شبی 20 یورو پرداخت کرد ودر ازای کل آپارتمان شبی حداقل 40 یورو.

غذا در تور ایتالیا

 ایتالیا به خاطر غذاهایش شناخته شده است. پاستای تازه، نان، گوجه فرنگی، پیتزا، ژلاتو و نوشیدنی بخشی از مورادی است که در طول تور ایتالیا بایستی حتما تست کنید. خوردن غذای عالی (و گران) در ایتالیا کار سختی نیست، اما اگر میخواهید صرفه جویی کنید با روزی 15 یورو هم میتوانید به آسانی غذا بخورید. غای بیشتر رستوران ها به همراه نوشیدنی حدودا 25 یورو برای هر نفر هزینه دارد. در نقاط شلوغ گردشگری تقریبا 10 یورو به این مبلغ اضافه میشود. غذاهای زودخور مانند برش پیتزا، پنینیس، و میان وعده های سبک بین 2 تا 7 یورو اند و فست فود ها مثل مک دونالد هر وعده 9 دلار هزینه دارد.

حمل و نقل

بهترین راه برای گشت و گذار در تور ایتالیا از طریق شبکه ی قطار گسترده ی آن است. قطار های سریع السیر برای هر سفر بین 35 تا 65 یورو هزینه دارد این هزینه در قطار های محلی کندتر بین 6 تا 25 یورو برای هر سفر متغیر است.(بشتابید !) برای مسیر های طولانی و هنگامی که وقت زیادی ندارید Ryanair و Easy Jet پرواز های ارزانی در سراسر کشور دارند. فلورانس به رم با قطار 95 دقیقه طول کشیده و 29 یورو هزینه دارد و با اتوبوس چهار ساعت به طول می انجامد و 17 یورو هزینه دارد. پیزا به میلان با قطار 35 یورو و سه و نیم ساعت و با اتوبوس 17 یورو و شش و نیم ساعت به طول میانجامد. نقلیه ی عمومی با دارا بودن اتوبوس ها و متروکه هر لیط آن تنها 2 یورو است مقرون به صرفه تر میباشد. اوبر در شش شهر ایتالیا از جمله رم، میلان و فلورانس در دسترس است.

در گشت و گذار در تور ایتالیا چه کنیم؟

فعالیت ها

اکثر جاذبه ها و موزه ها در ایتالیا بین 13 تا 20 یورو برای ورود دریافت میکنند. اگر به دنبال راهنما در تور ایتالیا برای این مکان ها مانند واتیکان یا کلوسوم هستید باید بیش از این هزینه کنید. وقتی با تور های راهنما هماهنگ میکنید برخی شرکت ها در صورت شرکت در برنامه ای مختلفشان به شما تخفیف خواهند داد. همچنین اگردر نظر دارید به جا های دیدنی زیادی سر بزنید کارت شهری برای بازدید از بهترین موزه ها و تور ایتالیا و جاذبه ها تخفیف های خوبی به شما خواهد داد.

منبع : تور ایتالیا

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز