خبرگزاری کار ایران

محسنی مجد مطرح کرد؛

گسترش فعالیت‌های به‌پخش در حوزه مسئولیت اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۴۵۹

مدیرعامل شرکت به‌پخش از فعالیت این شرکت در حوزه مسئولیت‌های خیرخواهانه و تهیه اقلام مورد نیاز برخی خانواده‌های محروم خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید محسنی مجد، در این رابطه توضیح داد: همانگونه که مستحضرید و طبق تعاریف، مسئولیت اجتماعی شرکتی، مجموعه وظایف و تعهداتی است که شرکت بایستی در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، انجام دهد. به عبارت ساده‌تر شرکت‌ها نسبت به فضا و جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند، باید احساس مسئولیت کرده و در این راستا تلاش‌هایی را انجام دهند.

وی ادامه داد: در همین راستا می‌توان به فعالیت‌هایی در حوزه محیط زیست، مسئولیت اخلاقی و مسئولیت‌های خیرخواهانه اشاره کرد که به سبب روحیاتی که ما ایرانیان داریم، هر کدام از این مسئولیت‌ها را به شکلی درست و دقیق انجام می‌دهند. کما اینکه در مواقع خطر یا وقوع حوادثی نظیر سیل و زلزله، مردم ما حضور فعالی در عرصه کمک رسانی دارند.

مدیرعامل شرکت به‌پخش، با بیان اینکه این شرکت، با همکاری پرسنل کوشا و خیر خود، افتخار این را داشته که تا امروز به مسئولیت‌های خیرخواهانه پرداخته و کمک به محرومین و نیازمندان را یکی از دغدغه‌های اصلی خود و اهداف شرکت قرار داده است، اظهار کرد: از این رو سعی شده با تهیه بسته‌هایی از اقلام مورد نیاز خانوارها، نقش خود را در عرصه خیرخواهانه مسئولیت اجتماعی به خوبی ایفا کرده و ضمن نشاندن لبخند امید بر لبان این خانواده‌های عزیز، میزان مشارکت پرسنل شرکت را در این امر، بالا ببرد.

محسنی مجد خاطرنشان کرد: در جریان وقوع زلزله در سرپل ذهاب، شرکت به‌پخش جزو اولین گروه‌هایی بود که آمادگی خود را برای اعزام کمک‌های مورد نیاز منطقه، اعلام کرد و همراه با سایر ارگان‌ها در امر کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان فعال بود.

وی اضافه کرد: جدای از این اقدامات و تهیه اقلام برای خانواده‌های نیازمند، حضور پرسنل شرکت در طرح «محسنین» کمیته امداد امام خمینی(ره) است که همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در ساختمان شرکت برگزار شد و مورد استقبال کارکنان قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت به‌پخش، در پایان با بیان اینکه نوع دوستی و کمک به نیازمندان، همواره باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود، تصریح کرد: امیدوارم با همیاری و همدلی خانواده بزرگ به‌پخش، در روزهای پایانی سال و در سال جدید، بتوانیم مسیری را که در آن هستیم طی کنیم و در راستای فرهنگ سازی این امر خداپسندانه، الگویی برای سایر شرکت‌هایی که می‌توانند با ما همراه شوند، باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز