خبرگزاری کار ایران

شاور تبلیغاتی کمپین مطرح کرد:

«اونم هست»، کمپینی برای لحظه‌ای تفکر

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۲۷۹

پندار مشاور تبلیغاتی کمپین اونم هست که هشتگ آن این روزها بیلبوردها و شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرده است معتقد است این کمپین برای تلنگر به تک تک‌افراد جامعه است.

به گزارش ایلنا، امیرحسین پندار ضمن اشاره به فعالیت‌های تبلیغاتی که انجام شده است گفت: براساس بررسی‌های انجام شده در تیم اجرای کمپین ۲۸ درصد مردم تهران تاکنون با هشتک کمپین مواجهه شده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی درباره فعالیت‌های این کمپین توضیح داد: ترویج هشتک اونم هست در شبکه‌های اجتماعی با تولیدات حول محور مفاهیم اجتماعی با استفاده از مالتی مدیا، پادکست و زبان طنز در حال انجام است و ادامه خواهد یافت.

پندار در توضیح این موضوع که معتقد است این کمپین مروج یک تفکر است نیزگفت: از همه دعوت می کنم به این تفکر توجه کنند. بیایند پای کار و پروژه هاو امورات روزمره‌اشان را طوری تنظیم کنند که خیرش به بقیه هم برسدو دیگران هم منتفع شوندگاهی وقت ها با تغییر روش رایج، که اولش ممکن است سخت به نظر برسد تلاش‌ها نتیجه‌های خیلی بهتری در کارهاحاصل می‌کند و چه بسا هزینه کمتری هم در زندگی پرداخت می‌کنند.

وی در پایان از همه گروه‌های اجتماعی و افراد خلاق دعوت کرد در صورت تمایل ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند تا حامیان کمپین از ایده‌انها حمایت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز