خبرگزاری کار ایران

شهردار منتخب کرج:

هدف مجموعه مدیریت شهری ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۳۱

شهردار منتخب کرج هدف مجموعه مدیریت شهری را تلاش برای ارتقایِ کیفیت زندگی شهروندان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کمالی زاده با بیان اینکه "انتخاب شدم تا خدمت گذار مردم باشم"، افزود: همه ما در مجموعه مدیریت شهری رشد کرده ایم و در همین مجموعه بازنشست خواهیم شد. 

شهردار منتخب کلانشهر کرج ارتقای کیفیت زندگی شهروندی را هدف مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد و یادآور شد: همدلی و همراهی مدیران و پرسنل مجموعه مدیریت شهری در کنار کار با برنامه به خدمات رسانی مطلوب و رضایت شهروندان منجر می شود. 

وی با اعلام اینکه شهرداری با موانع فراوانی روبروست که این موانع با همدلی رفع می شود، افزود: زنده نگه داشتن امید در دل مردم با انجام درست و به موقع وظایف امکان پذیر است.

مدیران بیش از گذشته زیر ذره بین نظارت ها هستند

کمالی زاده در بخش دیگری با اشاره به گستردگی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی، گفت: مدیران بدانند تمام رفتارها و تصمیمات مدیریتی آنان بیش از گذشته توسط مردم رصد می شود.

سرپرست شهردای کرج با اشاره به این که به واسطه فضای مجازی مردم نظارت بیشتری بر عملکرد مدیران دارند، ادامه داد: وجود شبکه های مجازی و سایت های خبری و انتشار اخبارِ به لحظه، نظارت مردم را بیشتر کرده که این مهم می طلبد با دقت بیشتری نسبت به انجام وظایف اقدام کرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه نظام تشویق و تنبیه در قالب دریافتی پرسنل لحاظ می شود، اظهار کرد: ثبت کارکرد پرسنل با توجه به میزان فعالیت آن ها امری الزامی است که امیدوارم مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

خرید ماهانه یک هزار تن قیر برای آسفالت معابر

وی در بخش دیگر صحبت های خود با اعلام خبرِ خرید 4 میلیارد قیر، گفت: خرید قیر خبر خوشایندی است که کیفیت خدمات رسانی به شهروندان را ارتقا می دهد.

کمالی زاده ادامه داد: شهرداری کرج در نظر دارد ماهانه با خرید هزار تن قیر، عملیات آسفالت و لکه گیری معابر و خیابان های پرتردد شهر را به پایان برساند.

سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر برگزاری ملاقات عمومی با شهروندان در سازمان ها و مناطق، گفت: موضوع بررسی کمیته درآمدی در مناطق به شکل نوین پیش گرفته می شود چرا که باقی ماندن مشکل درآمدی سبب کاهش سطح خدمات خواهد شد. 

کمالی زاده با اشاره به اینکه مردم در شرایط کنونی نیازمند خدماتی ویژه هستند، تصریح کرد: مسئولین باید با ارایه خدمات مناسب به شهروندان توطئه دشمن در ایجاد ناامیدی در جامعه را خنثی کند.

وی ساماندهی معابر، نظافت و توجه به حفظ زیبایی بصری را مهم ترین اقدام مناطق و سازمان ها دانست و گفت: رنگ آمیزی جداول قبل از شروع جدی بارش ها انجام شود.

استفاده از نیروهای متخصص ضروری است

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به لزوم به کار گیری پرسنل متخصص در بخش های گوناگون، تاکید کرد: باید از پتانسیل هر فرد در بخش تخصصی استفاده شود تا از این طریق از افت انرژی و توان نیروها جلوگیری شود.

کمالی زاده در ادامه با اشاره با تدوین سند چشم انداز توسعه شهر، گفت: تدوین این سند از زمستان سال 93 در دستور کار قرار گرفته که برای تکمیل آن به شاخص اهداف و برنامه راهبردی نیاز است.

وی اظهار کرد: در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج 260 عنوان از این برنامه ها با رای حداکثری اعضا به تصویب رسید که بدون شک بودجه سال آتی بدون در نظر گرفتن این شاخص ها تصویب نخواهد شد.

به گفته شهردار منتخب؛ تا دو ماه آینده تغییراتی در سطوح مدیریتی شهرداری اعمال نخواهد شد و ملاک تغییرات، ارزیابی عملکرد مدیران در این مدت خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز