خبرگزاری کار ایران

​فرماندار آستارا در جمع خبرنگاران :

به دور از هر گونه محدودیتی نسبت به انتشار اخبار اقدام کنید

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۵۱۴

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستار‌ا گفت : نقش خبرنگاران در انسجام و ایجاد وحدت ملی بی بدیل و قابل تقدیر است.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در گفت و گو با خبرنگاران رسانه‌های ارتباط جمعی آستار‌ا  بیان کرد: این نقش با اجرای رسالت اطلاع رسانی و عملکرد حرفه‌ای خبرنگاران به عنوان بخشی از جامعه مرجع اجتماعی موجب تقویت همگرایی‌های ملی در مسیر توسعه کشور می شود.

وی اظهار کرد‌:‌ عملکرد حرفه‌ای و رعایت اخلاق رسانه‌ای موجب اعتماد بین خبرنگار و مردم می‌شود و به واسطه این اعتماد‌سازی خبرنگاران می‌توانند در راستای اطلاع رسانی شفاف عملکرد و از شایعه‌سازی و غبار آلود کردن فضای جامعه و آغشتگی مرز بین خبر درست و نادرست جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد : یک خبرنگار حرفه ای همواره تلاش دارد تا اخبار و رویدادها را با در نظر گرفتن مصالح عمومی و تجزیه و تحلیل وقایع به اطلاع مردم برساند و برای انتشار هر خبر و گزارش به واکنش ها نیز توجه دارد و در پی اطلاع رسانی شفاف براساس منافع ملی و محلی متناسب با حوزه فعالیت خود است.

وی اضافه کرد : اگرچه امروز به دلیل فراگیر شدن شبکه های اجتماعی و رسانه های عمومی شاهد انتشار اخبار مختلف در سطح جامعه هستیم اما کار حرفه ای که خبرنگاران انجام می دهند به خوبی قابل تشخیص است زیرا  خبر و گزارشی که به صورت حرفه ای تنظیم و انتشار می یابد اثر گذاری ماندگارتر  دارد.

فرماندار آستار‌ا ضمن تشکر از خبرنگاران این شهرستان از آنان خواست تا به دور از هر گونه محدودیتی نسبت به انتشار اخبار و گزارشهایی که تشخیص می‌دهند می‌تواند مشکلی از کاستی‌های شهرستان را بردارد اقدام کنند اما همیشه منافع عمومی را در نظر بگیرند.

رنجکش افزود : یکی از افتخارات حوزه مدیریتی فرمانداری در این مدت حمایت از رسانه ها و خبرنگاران و عدم اجازه برای شکایت از رسانه‌ها و خبرنگاران بوده است چون اعتقاد بر این است که خبرنگاران زبان گویای مردم و عامل انتقال و ارتباط جامعه با مدیران و برنامه های آنان هستند که باید از این ظرفیت به شایستگی استفاده کرد.

در ادامه این نشست خبرنگاران آستار ا به ارایه دیدگاههای خود پیرامون مشکلات این شهرستان مرزی پرداختند و از فرماندار نیز به دلیل حمایت از جامعه رسانه ای تقدیر کردند .

اهدای تصویری به ابتکار خبرنگاران آستار ا از فرماندار این شهرستان با مضمون تبریک روز خبرنگار در آستانه ۱۷مرداد به یونس رنجکش به عنوان یک  فعال رسانه ای از دیگر برنامه های این نشست بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز