خبرگزاری کار ایران

آشنایی با ویژگی‌های بهترین قالیشویی مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۲۳۷

قالیشویی در مشهد جز یکی از مشاغل خدماتی است که به شدت مورد استقبال و استفاده مردم این شهر قرار گرفته است. در بهترین قالیشویی مشهد، مشتریان را از نوع روش شست و شو مطلع می‌کنند که هر روش شست وشو با توجه به نوع فرش دارای هزینه‌های متفاوتی می‌باشد و این قالیشویی‌های استاندارد و با کیفیت از فرش‌های شما در برابر هرگونه آسیب دیدگی و پارگی محافظت می‌کنند.

 قالیشویی در مشهد جز یکی از مشاغل خدماتی  است که به شدت مورد استقبال  و استفاده مردم این شهر قرار گرفته است. همانطور که می‌دانیم در گذشته رسم بر این بوده است  که  فرش‌ها را در پایان سال  برای خانه تکانی مورد شست و شو قرارمی‌دادند که این کار بیشتر در منازل انجام می‌شد و کاری طاقت فرسا و خسته کننده بوده  و از یک طرف نیز باعث آسیب‌دیدگی و پاره شدن  فرش‌ها می‌شد. که این رسم در شهر مشهد با روی کار آمدن قالیشویی مشهد به مرور زمان تقریبا از بین رفته و اکثرا شستن فرش‌های خود را به دست قالیشویی‌ها می‌سپارند.

قالیشویی خوب مشهد دارای یکسری امتیازات و ویژگی‌های منحصر بفردی می‌باشد این کارخانه  مجهز به ماشین آلات  شستشو جدید و مدرن می‌باشد. و برای شستن تمامی فرش‌ها از دستگاه‌های تمام اتوماتیک استفاده می‌کنند تا  شستشوی فرش‌ها به بهترین نحو و با کیفیت بالایی انجام شود.

از اونجایی که در بین ما ایرانیان فرش دستباف جزو سرمایه‌های اصلی زندگی  همه ما محسوب می شود از اینرو برای شستن،  آنها را باید به یک قالیشویی خوب و ماهر بسپاریم که قالیشویی مشهد این مشکل را برای ساکنان این شهر برطرف نموده است و از مزیت‌های مهم و قابل توجه  اون می‌توانیم به این اشاره کنیم که  در شستن فرش‌های نفیس از جمله ابریشم و تابلوفرش‌های گرانبها دارای یک تخصص خاصاست و این کار را به صورت کاملاحرفه‌اییانجام می‌دهدهمچنین برای شستن فرش‌ها از مواد درجه یک گیاهی استفاده می‌کندکه این کار باعث می‌شود به رنگ آنها آسیبی وارد نشود و کیفیت آنها را  به خوبی حفظ کند. قالیشویی خوب مشهد از یک ناوگان حمل ونقل سراسری  برای جابجا کردن فرش‌ها استفاده می‌کند ضمنا  برای حمل فرش‌ها از ماشین‌های حمل بار سقف‌دار استفاده می‌کند تا به فرش‌ها آسیبی وارد نشود و از آنها در برابر باران و تابش آفتاب محافظت می‌کند.  همچنین در قالیشویی مشهد برای خشک کردن فرش‌ها از خشک کن‌های لوله‌ای در گرمخانه استفاده می‌شود وهرگز برای خشک شدن فرش‌ها آنها را در مقابل نور آفتاب قرار نمی‌دهند چون این کار باعث رنگ پریدگی فرش‌ها می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های قالیشویی خوب مشهد این است که این قالیشویی دارای قابلیت ارائه خدمات تکمیلی  مانند پرزگیری از سطح فرش، مرتب کردن ریشه‌ها، موگیری شیرازه‌ها و اتوکشی و تحویل به صورت لول داخل کاور پلاستیکی می‌باشد.

آشنایی با ویژگی‌های بهترین قالیشویی مشهد

 

قالیشویی آوا مشهد یکی از باکیفیت ترین، بزرگترین، و قدیمی‌ترین قالیشویی‌های مشهد است. و به جرات می‌توان گفت بهترین قالیشویی مشهد  در میان دیگر قالیشویی‌ها می‌باشد. و توانسته است در ارائه‌ی خدمات متمایز و با کیفیتی در زمینه شستشو فرش، موکت، خوشخواب، خشکوشویی انواع مبلمان، و ترمیم و رفوگری فرش در شهر مشهد به نامی آشنا در بین مشتریان تبدیل شود و مورد استقبال وسیع مشتریان واقع شود.  این قالیشویی  با یک کادری مجرب و متعهد در سطح شهر در خدمت مشتریان می‌باشد و فرش‌های مشتریان را با بالاترین کیفیت و بهترین نحو و کمترین زمان شستشو می‌دهد و آنها را به موقع به مشتریان تحویل می‌دهد.همچنین قالیشویی آوا مشهد در زمینه تعمیر و بافت ریشه نو برای انواع تابلو فرش‌ها و فرش دارای مهارت و تخصص است.ضمنا این قالیشویی قادر است فرش‌های مشتریان را رفوگری کند و هرگونه رنگ و لکه‌ایی را که روی فرش ریخته شده است را بدون آسیب به فرش  با استفاده از یک روش خاص و حرف‌اییتمیز و پاک کند. همچنین قالیشویی آوا مشهد  متخصص و حرفه‌ایی در زمینه شستشوی انواع فرشدستبافت، ابریشم،  ماشینی، کرک و تابلو فرش می‌باشد.که در حین شستشو کیفیت آنها را به خوبی حفظ می‌کند.

لازم است بدانیم در بهترین قالیشویی مشهد، مشتریان را از نوع روش شست و شو مطلع و آگاه می‌کنند که هر روش شست وشو با توجه به نوع فرش دارای هزینه‌های متفاوتی می‌باشد . این قالیشویی‌های استاندارد و با کیفیت مشهد از فرش‌های شما در برابر هرگونه آسیب دیدگی و پارگی  و خرابی محافظت می‌کنند. و قادر هستندهمه خدماتی  راکه مربوط به یک شستن با کیفیت  فرش می‌باشد  را به نحو احسنت  و به خوبی انجام دهند. از ویژگی‌های مهم این قالیشویی مشهد این است که دارای مجوز فعالیت می‌باشد. در حالی که  آمارها نشان می‌دهند در شهر مشهد مقدس فقط 70 درصد قالیشویی‌ها دارای مجوز می‌باشند و بقیه آنها بدون مجوز در حال فعالیت می‌باشند. بنابراین اگر قالیشویی‌ها فاقد مجوز باشند در برابر هرگونه آسیبی که به فرش‌های شما وارد می‌کنند به هیچ وجه پاسخگو نیستند چون این قالیشویی‌ها تحت نظارت هیچگونه سازمانی نیستند.

 

 

 

 

.

.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز