خبرگزاری کار ایران

شستشوی فرش‌های گران بها ابزار جدید سودجویی/خسارات میلیونی بهای اعتماد به قالیشویی غیر مجاز

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۸۲۱

کارشناس ارشد نساجی با بیان اینکه تعداد بسیاری از قالیشویی های غیر  مجاز بدون مجوز قانونی فعالیت می کنند، گفت: افراد سود جو بدون مجوزهای قانونی و با نرخ های  نجومی  ساختار قالیشویی کشور را بهم ریخته‌اند.

 وی ادامه داد: اتحادیه صنفی، قالیشویی های مجاز و معتمد که در سراسر کشور زیر نظر اتحادیه یا مورد تایید اتحادیه قالیشویان فعالیت میکنند را معرفی نموده است اما متاسفانه باید اظهار کرد تعداد بسیار زیادی از قالیشویی های غیر مجاز در سراسر کشور توسط افراد سودجو دایر گشته است که وابسته به هیچ سازمان یا ارگانی نمی باشند و سبب بروز مشکلات فراوانی برای هموطنان گشته است.

شربت اوغلی ادامه داد:  برخی افراد با عدم آگاهی فریب تبلیغات کذب این مراکز را می خورند و در نهایت ضرر و زیان های جبران ناپذیری را به خود وارد می‌کنند. از جمله زیان های مرسوم در این حوزه می توان به تخریب 60 درصدی در کیفیت اولیه رنگ فرش و قالی بویژه موارد دستباف اشاره نمود که سبب وارد شدن خسارات میلیونی به صاحبان آن شده است.

مدیر قالیشویی شربت اوغلی ادامه داد: هموطنان عزیز میتوانند با توجه به لیست موجود در سایت اتحادیه و نیز توجه به آدرس و نام برندهای این حوزه بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت را انتخاب نمایند و البته نباید به دام سودجویایی که از نام برندهای مطرح این حوزه سوء استفاده می نمایند دچار شوند و میبایست در این راستا دقت لازم صورت پذیرد.

وی در پایان با ذکر اینکه این قالیشویی هیچ شعبه دیگری ندارد یادآورشد :  قالیشویی شربت اوغلی جزو یکی از بهترین قالیشویی های تهران به شمار میآید که با بیش از 55 سال سابقه مشغول به فعالیت میباشد و این درحالی است که شستوشوی انواع فرش دستبافت نفیس و اعلا، گل ابریشم و چله ابریشم، فرش های ماشینی، خشک شویی مبلمان در این مجموعه با تضمین حفظ کیفیت انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز