خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اعلام کرد:

حمایت همه جانبه شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان از فعالیت‌های علمی و دانش محور

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۳۹۶

با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش علم و فعالیت‌های پژوهشی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اقدام به حمایت از چهار پایان نامه دانشجویی دانش بنیان کرده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در راستای حمایت از فعالیت‌های علمی گفت: فعالیت‌های دانش بنیان و دانش محور را در اولویت کار خود قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سعادت بهرامی اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان حمایت همه جانبه خود را از فعالیت‌های علمی و پژوهشی اعلام می‌کند و هر کمکی که بتواند در این زمینه انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: در همین راستا و با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش علم و فعالیت‌های پژوهشی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اقدام به حمایت از چهار پایان نامه دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد کرده است.

بهرامی اذعان داشت: آسیب شناسی بنگاه‌های کوچک و زود بازده، بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهره‌وری کارکنان صنایع نساجی، مقایسه خواص فشار پذیری فرش‌های ماشینی با نخ خام تولید شده سیستم ریسندگی سایر و با سیستم رینگ متداول و تاثیر شهرک صنعتی جی بر محتوای فلزات سنگین آب‌های زیر زمینی منطقه با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی چهار پایان نامه‌ای هستند که مورد حمایت شرکت شهرک‌ها قرار گرفته‌اند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با بیان این‌که هم در زمینه‌های مالی و هم در زمینه‌های تحقیقاتی از این پایان نامه‌ها حمایت کرده‌ایم خاطر نشان کرد: سعی شده تمامی امکانات تحقیقاتی و پژوهشی برای دانشجویان فراهم باشد تا با کم‌ترین مشکلات کارهای علمی خود را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز