خبرگزاری کار ایران

قالیشویی ادیب اولین قالیشویی مجاز و رسمی در تهران

فعالیت با 10 شعبه در استان تهران٬ البرز و تبریز

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۷۳۵

کارخانه قالیشویی ادیب به عنوان اولین قالیشویی مجاز و رسمی تهران در سال 1340 بآغاز به کار کرد و تا امروز با بیش از 57 سال سابقه درخشان در امر شستشوی انواع فرشها، کارایی خود را اثبات نموده است.

ایلنا؛ این قالیشویی با به کارگیری آخرین تکنولوژی روز دنیا و شوینده های درجه یک پرسنل مرجب و متعهد ، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. همچنین به علت از استفاده از تجهیزات مدرن تحویل های این کارخانه حتی در ایام بارانی و برفی دو روز کاری می باشد.

قالیشویی ادیب تنها قالیشویی ایران است که در سراسر  سه استان تهران، البرز ( کرج) و تبریز و … به شهروندان خدمت رسانی می کند. ادیب با بهره گیری از پرسنل مجرب با بیش از 10 شعبه در سه استان مذکور، خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان به مردم انجام میدهد.

لازم به ذکر است خدمات قالی شویی یا شستشوی مبل ادیب دارای ضمانتنامه کتبی می باشد. ادیب با بیش از 57 سال سابقه درخشان در امر قالیشویی، شستشوی مبل، اعلاشویی تمامی فرش های دستباف، ابریشمی، نفیس، عتیقه و ماشینی ، موکت و… را با بالاترین کیفیت شستشو می دهد.

ادیب به عنوان برترین قالیشویی در امر خدمات و رسیدگی به امور مشترکین، مفتخر به دریافت دو دوره متوالی لوح گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شده است. جوایز مذکور توسط سازمان صنعت معدن و تجارت در سالهای 95 و 96 به کارخانه قالیشویی ادیب اعطا شده است.

فعالیت با 10 شعبه در استان تهران٬ البرز و تبریز

شایان توجه است کارخانه قالیشویی ادیب ، برای تمامی سفارشات آنلاین که در سایت این کارخانه ثبت شوند 20% تخفیف آنلاین در نظر گرفته است. برای استفاده از این تخفیف به قسمت قالیشویی آنلاین سایت ادیب مراجعه نمایید.

.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات وقیمت های قالیشوی یا خشکشویی مبل و همچنین استفاده از مقالات شستشوی فرش و مبلمان به  adibcarpet.com مراجعه فرمایید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز