خبرگزاری کار ایران

قیمت روز هر شاخه لوله گالوانیزه انواع سبک سنگین گرم سرد

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۹۹۴

قیمت لوله گالوانیزه و قیمت لوله مانیسمان رده 40 20 80 بدون درز با توجه به قیمت انواع لوله فولادی و همچنین نرخ‌های جهانی روزانه در حال نوسانات بسیاری است. انواع لوله گالوانیزه در ایران را کارخانه لوله‌سازی سپنتا، لوله‌سازی ساوه و لوله گلخانه‌ای را نیز این دو کارخانه در مدل‌های سبک و سنگین تولید می‌کنند. لوله گالوانیزه به صورت شاخه شش متری تولید و دو سر آن رزوه می‌شود.

لوله گالوانیزه گرم در دمای بسیار بالا آبکاری گرم گالوانیزه می‌شوند، به همین علت عمر مفید و توانایی آن از گالوانیزه سرد بسیار بیشتر است و در سازه‌‌های گلخانه‌‌ای نیز بیشتر از لوله گالوانیزه گرم استفاده می‌کنند. قیمت روز لوله گالوانیزه به صورت شاخه‌‌‌ای به فروش می‌رسند که جهت دریافت لیست آنلاین روز قیمت لوله گالوانیزه در هر شاخه می‌توانید به آدرس https://www.galvapipe.com/لیست-قیمت-لوله-گالوانیزه-سپنتا-گرم/ مراجعه نمایید یا با کارشناسان فروش اینترنتی لوله و اتصالات گالواپایپ شماره‌‌های 02166644999، 02166644998 و 02166644997 تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت روز لوله گالوانیزه

قیمت هر کیلو لوله گالوانیزه را نیز می‌توان تنها با دریافت وزن هر متر این لوله فولادی آبکاری شده محاسبه کرد. قیمت انواع لوله گالوانیزه سپنتا و ساوه و حتی لوله گالوانیزه برق توسط مجموعه گالواپایپ https://www.galvapipe.com، نمایندگی فروش انواع لوله گالوانیزه و مانیسمان ارائه و به سراسر ایران ارسال می‌شود.

لوله‌‌های گالوانیزه گرم به صورت دو سر دنده تولید می‌گردند تا به عنوان لوله آب گالوانیزه به اتصالاتی همچون توپی برزیل، مک، گالوانیزه چینی و جورج فیشر متصل گردند. فشار کاری لوله گالوانیزه سبک از سنگین کمتر است اما کیفیت این دو لوله با توجه به تولیدات کارخانه‌‌های معتبری همچون سپنتا مرند، تهران، اهواز و همچنین لوله ساوه کاملا رقابتی و درجه یک هستند. سایز لوله گالوانیزه از 1/2 اینچ تا 6 اینچ تولید میشود که مدل 5 اینچ و 6 اینچ آن فوق سنگین هستند.

درپوش لوله گالوانیزه معمولا نشانگر میزان فشار آب است که توانایی تحمل دارد و برای مثال لوله گالوانیزه سبک را با درپوش قهوه‌‌ای به بازار لوله و اتصالات عرضه می‌کنند اما لوله گالوانیزه سنگین با درپوش آبی عرضه می‌شود. فروشگاه اینترنتی گالواپایپ بزرگترین بورس فروش عمده لوله و اتصالات تهران و ایران است و انواع لوله مانیسمان رده 40 بدون درز، رده 20 بدون درز و رده 80 بدون درز را نیز در کنار دیگر لوازم تاسیساتی پروژه‌‌های ساختمانی به فروش می‌رساند. تفاوت لوله گالوانیزه و لوله مانیسمان را در ادامه به شما دوستان توضیح خواهیم داد. برای دریافت قیمت اتصالات لوله گالوانیزه نیز می‌توانید با شماره‌‌های 02166638506 و 02166648197 تماس حاصل فرمایید.

تفاوت لوله گالوانیزه سرد با آبکاری گرم آن میزان تحمل بار فشاری است که این دو مدل لوله می‌توانند دریافت نمایند. برای مثال لوله گالوانیزه سرد تحمل کمتری به لوله گالوانیزه گرم داشته و این میزان کمتر بودن فشار آن باعث می‌شود تا برای مصارف برقی و گلخانه‌‌ای و همچنین کشیدن آب از چاه استفاده شود. از دیگر تفاوت‌‌های لوله گالوانیزه گرم و سرد آن است که لوله سرد فولادی بدون رزوه تولید می‌شود. در واقع یک لوله سیاه درزدار جوشی را برش شش متری داده و آبکاری زینک zinc می‌کنند و این آبکاری نیز در دمای پایین انجام می‌شود تا تنها یک روکش ساده روی لوله را دربرگیرد. همچنین یکی از راه‌‌های تشخیص لوله گالوانیزه سرد و گرم این است که لوله سرد گالوانیزه روکشی مات دارد که نور را منعکس نمی‌کند اما برعکس لوله گالوانیزه گرم براق تولید شده و نور را منعکس می‌کند.

قیمت روز هر شاخه لوله گالوانیزه انواع سبک سنگین گرم سرد

تفاوت لوله مانیسمان بدون درز و لوله گالوانیزه چیست

لوله مانیسمان بدون درز یک لوله گازی فشار قوی است که برای پتروشیمی، پروژه گازکشی برج‌‌ها و گازرسانی ساختمان تو کار استفاده می‌شود، این لوله یک لوله سیاه‌‌ فولادی است که از فولاد ذوب شده و به صورت کاملا بدون درز تولید و عرضه می‌شود. گالواپایپ بزرگترین فروشنده لوله مانیسمان در ایران محسوب می‌شود که لوله مانیسمان اهواز و لوله مانیسمان چینی و مانیسمان کاوه ارائه می‌دهد. تفاوت لوله مانیسمان با لوله گالوانیزه در بدون درز بودن آن است به این صورت که لوله‌های گالوانیزه درزدار و آبکاری شده هستند که در واقع، دو نیم لوله به صورت جوش خورده به هم یک لوله فولادی گالوانیزه را تشکیل می‌دهند. علت آبکاری این لوله‌‌ها استفاده در لوله‌‌کشی آب ساختمان است که باعث می‌شوند دچار زنگ‌زدگی و پوسیدگی نشوند و کیفیت خود را طی چندین سال از دست ندهند.

لوله مانیسمان رده 40، 20 و 80 میزان فشاری بر حسب میزان تحمل فشار آنها محاسبه می‌شوند. جهت مثال لوله مانیسمان رده 40 بدون درز تا 40 بار فشار گاز را تحمل می‌کند و از لوله رده 80 چهل بار کمتر تحمل می‌کند. فروش لوله مانیسمان رده 40 از دیگر رده‌‌های لوله جوشی بیشتر بوده زیرا این رده از لوله فشار کاری کاربردی را تحمل کرده و بهترین گزینه برای گازکشی فشار قوی محسوب می‌شود. به نسبت فشار قابل تحمل انواع لوله مانیسمان، لیست قیمت آن نیز ارائه می‌شود. این لیست شامل مشخصات فنی لوله مانیسمان، وزن لوله مانیسمان و لیست قیمت لوله مانیسمان رده 40 رده 80 و رده 20 است. جهت خرید لوله مانیسمان و دریافت لیست قیمت لوله مانیسمان می‌توانید به آدرس https://www.galvapipe.com/لیست-قیمت-لوله-مانیسمان-رده-40-بدون-درز/ مراجعه کنید یا با شماره‌‌های مرکز فروش لوله و اتصالات تهران شرکت گالواپایپ، 02166644999، 02166644998 و 02166644997 ارتباط برقرار کند. 

قیمت روز هر شاخه لوله گالوانیزه انواع سبک سنگین گرم سرد

مرکز خرید و فروش لوله و اتصالات در تهران

انواع لوله و اتصالات در جنس‌‌های لوله پلیکا، لوله پلی‌‌اتیلن، لوله پلی پروپیلن سبز، لوله گالوانیزه، لوله مانیسمان و لوله مانیس گاز و همچنین انواع اتصالاتی نظیر توپی برزیل، اتصالات گازی آریا، اتصالات جوشی مانیسمان ایران اتصال و… توسط مرکز فروش عمده گالواپایپ در بازار آهن شادآباد عرضه می‌شودد که می‌توانید جهت خرید حضوری با شماره‌‌های دفتر فروش 02166644999 و 02166644998 تماس حاصل کرده و آدرس دفتر را دریافت کنید.

لوله و اتصالات جوشی مانیسمان و همچنین لوله و اتصالات گالوانیزه از تخصصی‌‌ترین اجناس فروش این مجموعه بزرگ بوده و بهترین لوله‌‌ها را در کنار بهترین قیمت به شما عزیزان معرفی خواهند کرد. توجه کنید که مشخصات فنی لوله گالوانیزه و مانیسمان رده 40 20 80 30 120 10 را می‌توانید در سایت شرکت گالواپایپ مشاهده کنید. برای ورود به فروشگاه اینترنتی گالواپایپ اینجا کلیک کنید. این مرکز بزرگترین فروشگاه اینترنتی بازار لوله و اتصالات در ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز