خبرگزاری کار ایران

امید تجارت، مسیر امن همراهی در خیریه، کارآفرینی و محیط زیست

استقبال گسترده از سامانه امید تجارت

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۷۹۸

سامانه امید تجارت طی یکماه در بیش از ۲۰ نقطه کشور اعم از شعب بانک تجارت، پردیس‌های سینمایی و مراکز خرید به مردم معرفی شده و مورد استقبال گسترده قرار گرفته است.

امید تجارت اطلاع‌رسانی گسترده در رابطه با این پروژه را با همکاری شعب منتخب بانک تجارت و مجتمع‌های تجاری و پردیس‌های سینمایی از جمله مجتمع تجاری کورش، پردیس سینمایی آزادی، پردیس سینمایی زندگی، مجتمع تجاری چارسو، مجتمع ارگ تجاری تجریش و پردیس سینمایی کورش انجام داده است.

تاکنون با بهره‌‌گیری بیش از ۱۰۰ نفر نیروی متخصص مشاور، حدود ۱۴۰۰۰ نفر با این سامانه و نحوه فعالیت آن آشنا شده‌اند. این سامانه همچنین پوشش گسترده‌ای در موسسات خیریه معتبر و بزرگ انجام داده است و توانسته اعتماد گسترده مردمی را جلب کند. از جمله سازمان بهزیستی کشور، ستاد دیه، موسسه خیریه بهنام دهش‌پور، جمعیت امداد دانشجویی- مردمی امام علی(ع)، موسسه خیریه و توانبخشی رعد، موسسه خیریه مهرآفرین، جمعیت هلال‌احمر، موسسه خیریه پیام امید، انجمن مولتیپل اسکلروز (ام اس) ایران و همچنین سازمان‌های بین‌المللی چون یونیسف و برنامه جهانی غذای سازمان ملل. به این ترتیب مردم از طریق این سامانه می‌توانند با فراغ خاطر پروژه مربوط به موسسه خیریه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سامانه امید تجارت از سال ۱۳۹۵ را‌ه‌اندازی شده و تاکنون پروژه‌های زیادی در این سامانه ثبت شده‌ است.

دو بخش کلی در این سامانه وجود دارد:

قسمت مربوط به نیکوکاران که در‌ آن افرادی که در نظر دارند از طریق سایت امید تجارت به پروژه‌های خیریه، کارآفرینی و محیط زیست کمک کنند در آن ثبت نام می‌کنند.

قسمت مربوط به ثبت نام و درج اطلاعات پروژه‌های خیریه که در این قسمت موسسات خیریه و مردم‌نهاد پروژه‌های مختلف را درج می‌کنند که پس از بررسی توسط مدیریت سایت و طی مراحل قانونی تایید و به صورت عمومی نمایش پیدا می‌کنند.

از جمله جذابیت‌های این سامانه این است که هر فرد می‌تواند از بین پروژه‌های خیریه مختلف چون کمک به زنان سرپرست خانوار، سالمندان و کودکان محروم، آزادی زندانیان، کمک هزینه درمان و پروژه‌های توانمندسازی، پروژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و با واریز وجوه به‌صورت مستقیم در انجام آن‌ها مشارکت کند. هر فرد همچنین می‌تواند میزان پیشرفت هر پروژه و همچنین میزان فعالیت‌های مخصوص به خود را رصد نماید و به گزارش نهایی دسترسی داشته باشد.

هدف سامانه امید تجارت ایجاد بستری امن و مطمئن برای مردم با همکاری موسسات و سازمان‌های مردم‌نهاد است. پیش‌بینی می‌شود با آگاهی و همکاری هرچه بیشتر مخاطبان، پروژه‌های گسترده‌تری در راستای حمایت از نیازمندان کشورمان به سرانجام برسد.

ما را به خیر تو امید، هست.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت امید تجارت به آدرس http://omidetejarat.com/ مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز