خبرگزاری کار ایران

بیمارستان امام حسین(ع) اصفهان مرکز درمان شکاف لب و کام کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۸۱۴

استاندار اصفهان بر تبدیل شدن بیمارستان امام حسین به قطب درمان شکاف لب و کام در کشور تاکید کرد و افزود: باید با پیگیری و گرفتن تایید وزارت بهداشت و درمان به طور رسمی این امر تحقق یابد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محسن مهرعلیزاده در جریان بازدید از مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین(ع) اظهار داشت: بخشی از نارضایتی‌هایی مردم مربوط به مراجعه به ادارات است که وظیفه خود می دانم با بازدید سرزده از ادارات در جریان امور رسیدگی به کار مراجعان قرار گیرم.

وی با اشاره به بازدید از بخش‌های مختلف مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین(ع)، فضای بیمارستان و پرسنل را خوب ارزیابی کرد و افزود: بیمارستان امام حسین(ع) از نظر فضا و امکانات و تجهیزات توسعه یابد.

استاندار اصفهان با اشاره به اجرای طرح جامع توسعه بیمارستان امام حسین تصریح کرد : این طرح شامل بخش قلب، اسکان سرا برای همراهان بیمار، پارکینگ و بخش روانشناسی ویژه کودکان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اجرای این طرح نیازمند مجوز تغییر کاربری اراضی بود به مدیرکل جهاد کشاورزی استان دستور داده شد هرچه سریع‌تر نسبت به صدور مجوز این طرح اقدام کند.

 مهرعلیزاده با تاکید بر رسیدگی بیشتر به همراهان بیماران و نظافت بیشتر بیمارستان، افزود: باید مشکل ساخت و سازهای ساختمان جدید در آینده نزدیک برطرف شود.

استاندار اصفهان با تاکید بر تبدیل شدن بیمارستان امام حسین به قطب درمان شکاف لب وکام در کشور گفت: باید با پیگیری و گرفتن تایید وزارت بهداشت و درمان به طور رسمی این امر تحقق یابد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز