خبرگزاری کار ایران

بهترین فر گازی برای تجربه طعم اصیل غذا

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۰۹۷

هنوز هم خیلیها معتقدند روش های جدید آشپزی هنوز نتوانسته اند به طور کامل جای روش های قدیمی را بگیرند. ماکروفرها اگر چه سرعت پخت را به ارمغان آورده اند ولی این سرعت و همچنین فضای محدود داخل آن شاید کیفیتی که مورد انتظار برخی افراد هست را نداشته باشد. اما وسایلی مانند فر گازی شاید بتوانند کیفیت مطلوب را هم به ارمغان آورند

ایلنا؛ آهنگ زندگی امروز بی‌قرار است. ما به سرعت نیاز داریم چون یا حوصله نداریم یا وقت، وسایل زیادی اختراع شد تا حفره خالی زمان در زندگی امروز را پر کند.

قطارهای سریع، خرید اینترنتی ، غذاهای آماده و ... مایکروفر هم یکی از همین وسایل بود که غذای منجمد شده را به سرعت آماده خوردن می کرد، یعنی همان چیزی که لازم داشتیم را به ما داد: سرعت  

اما از یک کیک 3 دقیقه ای نمی توانید انتظار عطر و طعم یک کیک واقعی را داشته باشید. در مایکروفرها خبری از پخت نان یا برشته شدن ماهی و پیتزا نیست.

از گرمایی که سطح همه چیز را طلایی می‌کند هم همینطور و علاوه بر همه این ها، هنوز هیچ مدرک معتبر علمی این قدرت را نداشته است که شایعات مربوط به مضرات آن ها برای سلامتی را برای همیشه تمام کند. اگر شما هم به دنبال طعم و عطری هستید که خیلی وقت است نچشیده اید، جا را برای یک فر اخوان در آشپزخانه خود باز کنید.

بهترین فر گازی برای تجربه طعم اصیل غذا

طعم جدید، حادثه ای مبارک

روند تولید غذا حتی در برنامه‌های معروف تلویزیونی، بیشتر مصرف غذای خانگی و سالم‌تر را پیشنهاد می دهد. مایکروفرها سرعتی که لازم داریم به ما می‌دهند و حتی برنامه پخت غذاهای ایرانی هم دارند، ما از آن ها متنفر نیستیم.

اما به نظر می‌رسد دستگاه‌هایی مانند سولاردوم یا مایکروفر برای دیفراست و گرم کردن غذا بهتر هستند یا نهایتاً کاپ کیک های سه دقیقه ای ....  اما پخت واقعی نیاز به گرما دارد و مایکروفر فضای کافی برای گردش هوا ندارد تا شرایط پخت کوره ای را فراهم کند و از پس دستورات پخت و پز پیچیده هم بر نمی‌آید برعکس فر یک دنیا کاربرد دارد.

با روی کار آمدن اجاق گاز های صفحه ای، اجاق گازهای فردار از خانه‌های کوچک امروزی حذف شدند، اما فر گازی آن قدر محبوب و منعطف بود که نتوانستیم نبود آن را در شیوه آشپزی جدید و سالم و البته خوشمزه طاقت بیاوریم. با این که همه در آشپزخانه مشکل فضا دارند اما فر های توکار با ابعاد مختلف بدون آن که فضای اضافی اشغال کنند به راحتی در دل دکوراسیون هر آشپزخانه‌ای می‌نشینند.

 انرژی مصرفی فر ها می تواند گازی، برقی یا برقی و گازی با هم باشد. که البته به دلیل این که در کشور ما هزینه مصرف گاز از انرژی برق ارزان تر است بنابراین استفاده از فر گازی، هزینه کم تری برای شما خواهد داشت، البته قیمت فر برقی اخوان هم نسبت به مدل گازی گرانتر است. 

این فر ها علاوه بر این که برای پختن یا گریل کردن انواع غذا ها مانند ماهی، مرغ، سوسیس، پیتزا و ... را ساده می کنند مجهز به جوجه گردان نیز هستند و به دلیل سیستم تنظیم حرارت دقیقی که دارند برای پخت انواع نان، کیک و شیرینی مناسب تر از هر دستگاهی هستند هم چنین با طبخ غذا در فر، مصرف روغن کمتر شده و در نتیجه مصرف کالری روزانه تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.

وقتی یک دستگاه طبخ دارید که قابلیت حرارت دهی از بالا و پایین و حتی فن کانوکشن داشته باشد، گرمای یکنواختی برای پخت غذا ایجاد می‌شود که حتی کم ترین حالت حرارت دهی آن هم احتیاجات شما را برآورده می کند.

نگران تمیز کردن قطعات و سطح داخلی این فرها نباشید چون اغلب ویژگی تمیز کنندگی خودکار دارند. این فرها با بالابردن زیاد دمای داخلی خود، چربیها و آلودگی‌ها را به لایه نازکی از خاکستر تبدیل می کنند. در نتیجه پاک کردن آنها به جای چندین مدل اسپری یا فرمول عجیب و غریب فقط به یک دستمال مرطوب نیاز خواهد داشت.

امروزه برندهای معتبر با تنوع بالایی در اندازه و قابلیت، فرهای توکار ارائه می‌دهند. از ویژگی تمیز کنندگی خودکار گرفته تا کم شدن صدای فن خنک کننده، فن کانوکشن و .... اگر می‌خواهید مجموعه کاملی از انواع فر را از برندهای معتبر و با کیفیت با قیمت مناسب مشاهده فرمایید، حتما از سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل بازدید کنید.

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز