خبرگزاری کار ایران

فراخوان آفرینک برای همکاری با فعالان ساخت انیمیشن/ واسطه‌ها حذف می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۱۰۵

اپلیکیشن آفرینک امسال طی فراخوانی از تمامی فعالان خلاق در حوزه ایده و ساخت انیمیشن دعوت به همکاری کرد.

به گزارش ایلنا، "شرکت پیک‌آسا" پیشرو در ارائه محصولات و سرویسهای فناورانه چندی است توانسته با تلاش و همت متخصصین حوزه کودک و نوجوان و تولیدکنندگان انیمیشن، گام‌های مهم و اساسی در ارائه و تولید محصولات سرگرم‌کننده و در عین حال آموزشی حوزه کودک و نوجوان، بردارد. اپلیکیشن آفرینک، با شعار "میبینی و میخندی و سرگرم میشی" سرویس تماشای آنلاین کارتون و فیلم و انیمیشن برای بچه هاست و امسال طی فراخوانی از تمامی فعالان خلاق در حوزه ایده و ساخت انیمیشن دعوت به همکاری کرد.

 مراسم اختتامیه اولین فراخوان ایده و ساخت انیمیشن در آفرینک سه‌شنبه 17بهمن 96 در شرکت پیک‌آسا برگزار شد. این مراسم با خیر‌مقدم و خوشامدگویی به مهمانان توسط دبیر فراخوان شروع شد.

دکتر نیامنش مدیرعامل شرکت پیک‌آسا با تشکر و تبریک به برندگان فراخوان درباره اهداف و دستاوردهای آفرینک و فراخوانی که برگزار شد صحبت کرد. نیامنش با ترسیم نقشه راه، به ایجاد اکوسیستمی توسط آفرینک اشاره کرد که سازندگان و نویسندگان انیمیشن و برنامه‌های کودک و نوجوان بدون حضور واسطه‌ها در آن حضور داشته باشند و بتوانند تعاملی سازنده و موثرتر از قبل داشته باشند.

ایشان تاکید کردند، آفرینک انگیزه حمایت از آثار و پخش تولیدات فاخر، در جهت رشد و سرگرمی آموزی بچه‌ها، در پلتفرم‌های اپلیکشنی و وبی اپلیکیشن موبایل و وبسایت خود را دارد.

در ادامه آقای یاشین نهانی، داور "فراخوان آفرینک" درباره کلیت آثار ارسالی و نحوه روند داوری انجام شده صحبت کرد. نهانی با تاکید بر این نکته که آفرینک به عنوان اولین نهاد غیردولتی که از برگزاری فراخوان و مسابقه در زمینه ساخت و نویسندگی انیمیشن حمایت میکند؛ تشکر خود را اعلام کرد. سپس به مواردی چون تیم داوری و نحوه امتیاز‌دهی آنها (مشخصاتی همچون داستان، کارگردانی و هم‌چنین تکنیک‌های ساخت) اشاره کرد. سپس،کلیپی از کارهای برگزیده پخش شد و با اعلام اسامی و آثار، لوح تقدیر و جوایز فراخوان توسط دکتر نیامنش و آقای نهانی به برندگان تحویل داده شد.

دکتر کاظمی، یکی از مدیران شرکت پیک‌آسا به شرح برنامه‌های آینده آفرینک در زمینه تولید محتوا پرداخت. ایشان با تاکید بر ادامه دار بودن فراخوان، به شرح برنامه و اهداف کار در ادامه مسیر پرداخت و افزود:فراخوان بعدی به شکل یک پیچینگ برگزار میگردد که به احتمال زیاد در مرداد ماه سال 97 برگزار می‌شود و در آن تولید‌کنندگان و خریداران انیمیشن را گرد هم می‌آورد تا هر سازنده‌ای با ارائه اثر و معرفی اثر خود بتواند حامی و پشتیبانی برای کار خود پیدا کند.

در پایان پویا خدیش دبیر فراخوان با تشکر از حمایت‌های مدیر شرکت و همکارانش در قسمت‌های مختلف آفرینک، از اعضای جلسه درخواست کرد برای ارتباط بهتر با آفرینک، اخبار مرتبط با فراخوان های بعدی را از طریق مجله اینترنتی آفرینک پیگیری نمایند. در نهایت، با تحویل جوایز و قراردادهای پیشنهادی به برندگان قسمت ساخت انیمیشن و عکسهای دسته جمعی به همراه برندگان فراخوان، اولین دوره فراخوان ایده و ساخت انیمیشن آفرینک به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز