خبرگزاری کار ایران

سارا شریفی در گفت‌وگو با ایلنا:

والدین می‌توانند در نرم‌افزار آفرینک برای دیدن فیلم و انیمیشن کودک، سقف زمانی تعیین کنند/ پیک‌آسا از برنامه‌نویسان و تولید‌کنندگان خلاق استقبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۹۵۴

مدیر سرویس آفرینک گفت: ما در شرکت پیک‌آسا (‌که آفرینک یکی از محصولات آن است‌) شرایط بسیار مناسبی را برای برنامه‌نویسان و تولید‌کنندگان خلاق فراهم کرده‌ایم. پیک‌آسا تیم‌های خوبی را سازمان دهی کرده است و ما از حضور نیروهای جدید کاملاً استقبال می‌کنیم.

سارا شریفی، مدیر سرویس آفرینک در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در پاسخ به این پرسش که اپلیکیشن آفرینک چه ویژگی‌هایی دارد که کودک در آن راحت باشد، فضای کار آن چگونه است و مزیت آن چیست، گفت: ما در آفرینک هزاران محتوا داریم که از طریق اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت‌مان برای کاربران ارائه شده و بچه‌ها به آن دسترسی دارند. اپ آفرینک را بر مبنای نیازهای مشتری طراحی کرده‌ایم. اپ‌های ایرانی و خارجی را بررسی کرده و سطح سنی مخاطب آفرینک را تا ۱۴ سال در نظر گرفته‌ایم؛ در عین حال نیاز‌های کودکان زیر 8 سال را نیز دیده‌ایم و در نظر داریم.

شریفی ادامه داد: سعی شده است این اپلیکیشن را هر روز بهبود ببخشیم. برای تحقق این موضوع با کودکان در سنین مختلف به طور مستقیم ارتباط برقرار میکنیم و با توجه به بازخوردهایی که از کودکان دریافت می‌کنیم و جلساتی که با آنان می‌گذاریم آفرینک را به طور پیوسته اصلاح کرده و کامل‌تر می‌کنیم. ما در جلساتی که با بچه‌ها داریم از نوع رفتار آنان با اپلیکیشن آفرینک فیلم برداری کرده و آن فیلم‌ها را تحلیل می‌کنیم تا روند ارتقا آفرینک بهتر و موثرتر انجام شود.

مدیر سرویس آفرینک در خصوص ویژگی‌های آفرینک گفت: یکی از نیازهای والدین کنترل کردن تعداد ساعاتی است که کودک در اپلیکیشن‌ها صرف انجام بازی یا دیدن فیلم و کارتون می‌کند. یکی از خواسته‌های والدین این است که بتوانند مقدار ساعات حضور کودک در فضای اینترنت و مصرف برنامه‌ها را کنترل کنند. در اپلیکیشن آفرینک این امکان  وجود دارد که والدین بتوانند برای استفاده کودکان از این نرم‌افزار و دیدن فیلم و انیمیشن سقف زمانی مشخص کنند. برای مثال والدین می‌توانند جهت تماشای انیمیشن در آفرینک مقدار زمان مشخصی را تعیین کنند و بعد از پایان رسیدن آن مقدار ساعت، برنامه به صورت خود به خود متوقف می‌شود و کودک بیشتر از آن نمی‌تواند فیلم و کارتون ببیند.

والدین می‌توانند در نرم‌افزار آفرینک برای دیدن فیلم و انیمیشن کودک، سقف زمانی تعیین کنند/ پیک‌آسا از برنامه‌نویسان و تولید‌کنندگان خلاق استقبال می‌کند

شریفی ادامه داد: امکان دیگر، بحث محدودیت‌های سنی است یعنی بعضی محتواها ممکن است برای یک کودک ۱۲ ساله مناسب باشد ولی برای کودک ۷ ساله مناسب نباشد. در اپلیکیشن تماشای کارتون و انیمیشن آفرینک محتوا ها برای گروه‌های گوناگون سنی طبقه‌بندی شده و والدین می‌توانند بر مبنای این محدودیت سنی به کودکان دسترسی استفاده از این اپلیکیشن را بدهند. به طور مثال والدین می‌توانند به آفرینک بگویند کودک من 5 سال دارد و سپس آفرینک فیلم و کارتون‌هایی که برای کودکان بالای ۵ سال مناسب نیست را در اختیار کودک قرار نمی‌دهد. همچنین باید ذکر کنیم که ما محتوا های ویژه‌ای مانند شعر و قصه کودکان برای رده‌های سنی پایین تدارک دیده‌ایم.

مدیرسرویس آفرینک تاکید کرد: ما در شرکت پیک‌آسا (‌که آفرینک یکی از محصولات آن است‌) شرایط بسیار مناسبی را برای برنامه‌نویسان و تولید‌کنندگان خلاق فراهم کرده‌ایم. پیک‌آسا تیم‌های خوبی را سازمان دهی کرده است و ما از حضور نیروهای جدید کاملاً استقبال می‌کنیم. برنامه‌نویسان و کسانی که در حوزه زیرساخت‌های آی‌تی خلاق و توانا هستند برای ما نیروهایی بسیار ارزشمند محسوب می‌شوند. ما سعی کرده‌ایم جذابیت‌های بسیاری در تیم‌های خود ایجاد کنیم و به دنبال جذب نیرو و همکاری با نیروهای توانا هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز